رونمایی از پیکسل واچ گوگل به‌زودی

عصر کالا- شایعات درباره رونمایی از پیکسل واچ قوت گرفته است. جدیدترین مطلب منتشره حکایت از یک دستبند هوشمند مخصوص فیتنس و سلامت بدن دارد.

رونمایی از پیکسل واچ گوگل به‌زودی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرآنلاین، گوگل هم‌زمان با تغییرات بزرگ روی پلتفرم نرم افزاریِ Wear OS برای ساعت و ابزارهای پوشیدنی و تناسب‌اندام به نظر می‌رسد خود را برای یک رونمایی سخت‌افزاری نیز آماده می‌کند.{لینک}

    در همین راستا صحبت از محصول جدید Pixel Wtach است که اول اکتبر رونمایی می‌شود. هم‌زمان اپ‌های جدید برای سیستم‌عامل توسعه داده‌شده در همین زمان راه‌اندازی می‌شود.

    گزارشگر سایت venturebeat و لودهنده معروف، ایوان بلس نیز صحبت از رونمایی سخت‌افزاری در پاییز کرده‌اند. در سایت اندروید پلیس نیز از محصول جدید Google Coach صحبت شده است که دستیار سلامت و تناسب‌اندام است.{لینک}

    البته ممکن است نام این محصول قبل از رونمایی تغییر کند (کار با نام Project Wooden جلو می‌رود) اما تلاش گوگل برای توسعه در بخش تناسب‌اندام و سلامت هوشمند قابل‌انکار نیست تا بتواند با اپل در این زمینه رقابت داشته باشد.

    اپل واچ و فیت‌بیت دو رقیب عمده در این زمینه برای گوگل محسوب می‌شوند و باید تا پاییز صبر کرد تا هم محصول جدید اپل را ببینیم و هم گوگل و فیت‌بیت را!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر