نسخه ویژه اپل واچ NikeLab نسخه ویژه اپل واچ NikeLab همراه با بند جدید رونمایی شد

عصر کالا- اپل و نایک بار دیگر همکاری تازه‌ای را آغاز کرده‌اند که حاصل آن ارائه یک ساعت هوشمند جدید بوده است. اینبار آن‌ها از نسخه ویژه ساعت اپل واچ NikeLab همراه با طراحی تازه رونمایی کرده‌اند. این ساعت از سری ۲ ساعت های اپل است.

نسخه ویژه اپل واچ NikeLab نسخه ویژه اپل واچ NikeLab همراه با بند جدید رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ اپل واچ NikeLab از یک بند با ترکیبی از دو رنگ سفید و مشکی (به سبک اپل واچ نایک پلاس) برخوردار است، این درحالیست که همچنان به شما دسترسی بیشتری به اپلیکیشن Nike+ Run Club، دستورات اختصاصی سیری و همچنین واچ فیس های مختلف را می‌دهد و درست همانند نسخه استاندارد به کاربران خود قابلیت‌هایی نظیر GPS و مقاومت در برابر آب را ارائه می‌کند.
    نکته جذاب این نسخه ویژه از ساعت اپل آن است که بند آن سفید و مشکی بوده و تنها در 8 فروشگاه NikeLab در سراسر جهان به فروش خواهد رسید؛ اگر چه شما می‌توانید از 27 آوریل (7 اردیبهشت ماه) آن را به صورت آنلاین سفارش دهید.
    هنوز قیمت نسخه ویژه اپل واچ NikeLab مشخص نشده است

    البته اضافه کردن یک بند با رنگی جدید خلاقانه یا هیجان انگیز به نظر نمی‌رسد، اما آن نشان می‌دهد که اپل همچنان به دنبال ترکیب چندین چیز با یکدیگر است. اپل واچ NikeLab پس از فروش موفقیت آمیز ساعت‌های این شرکت با بندهای نایک اسپورت به فروش خواهد رسید که در رنگ‌های مشکی، خاکستری/سفید و مشکی/زرد عرضه می‌شود. این به کاربران اجازه می‌دهد که اگر ساعت های استاندارد اپل واچ را نمی‌پسندند بتوانند نسخه‌ای متفاوت را در دست کرده و از آن لذت بیشتری ببرند. اگر این رنگ نیز باب میل کاربران نبود، آن‌ها ترکیبی از بندهای جدید خود را در اختیارشان قرار دهند. البته هنوز مشخص نیست که آیا اپل و نایک در حال کار بر روی تولید بندهایی با رنگ بندی دیگری هستند یا خیر؛ یا اینکه آیا آن‌ها بار دیگر با سری سوم ساعت های اپل که احتمالا امسال عرضه می‌شود همکاری را با یکدیگر تجربه خواهند کرد یا دیگر خبری از نسخه‌های ویژه نایک نخواهد بو

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر