نسل جدید پردازنده‌های اینتل احتمالاً شامل نسخه Core i۹ خواهد بود

عصر کالا- در سال‌های اخیر بارها اعلام شد اینتل یک نسخه رده بالا از خانواده پردازنده‌های Core خود را رونمایی خواهد کرد اما هنوز این کار عملی نشده است.

نسل جدید پردازنده‌های اینتل احتمالاً شامل نسخه Core i۹ خواهد بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ابرگیزمو، در شرایطی که بازار تجهیزات رایانه‌ای منتظر رونمایی از پردازنده نسل جدید شرکت اینتل است، بار دیگر شایعاتی منتشر شده که می‌گوید اینتل از پردازنده Core i9 در خانواده در دست تولید خود رونمایی خواهد کرد.
    در صورت صحیح بودن پست منتشر شده در انجمن Anandtech، پردازنده نسل جدید خانواده اینتل با نام کد Basin به احتمال زیاد شامل دو نسخه Kaby Lake-X و Skylake-X خواهد بود. مدل‌های Kaby Lake در رده‌های پایین قرار می‌گیرد اما نسخه‌های Skylake-X از پردازنده‌های رده بالا به حساب می‌آید.

    تصویر موجود در کنار این پست نشان می‌دهد به احتمال زیاد یک نسخه رده بالاتر در کل این سری وجود خواهد داشت که به احتمال زیاد شامل Core i9 نیز است. اطلاعات بیشتری درباره این مسئله در دسترس نیست و باید تا زمان رونمایی منتظر بمانیم.
    اینتل هنوز این مسئله را رسماً تائید نکرده و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا نسخه Core i9 رونمایی خواهد شد یا نه. هنوز معلوم نیست نسل جدید پردازنده اینتل در چه زمانی رونمایی خواهد شد. خود شرکت هم هنوز گزارشی رسمی در اینباره منتشر نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر