مایکروسافت:

بازی‌سازان در استفاده از قدرت ایکس‌باکس اسکورپیو آزاد هستند

عصر کالا- مایکروسافت هر چند وقت یک‌بار اطلاعات بیشتری را از ایکس‌باکس اسکورپیو منتشر می‌کند.

بازی‌سازان در استفاده از قدرت ایکس‌باکس اسکورپیو آزاد هستند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، به تازگی «مایک ایبارا» (Mike Ybarra) یکی از مهندسان تیم ایکس‌باکس به این موضوع اشاره کرد که بازی‌سازان در استفاده از قدرت ایکس‌باکس وان آزاد هستند و هیچ محدودیتی ندارند. مثلا بازی‌سازان مجبور نیستند که فریم‌ریت بازی‌های خودشان را روی هر دو کنسول کنسول یکسان نگه‌دارند. هر تغییری در جهت اجرای بازی‌ها روی اسکورپیو و ایکس‌باکس وان به خود توسعه دهندگان بستگی دارد.

    مایکروسافت با اعلام این موضوع گفت که  دست توسعه دهندگان برای ساخت بازی روی اسکورپیو باز است و آن‌ها خوشان باید تشخیص دهند به چه صورت می‌خواهند از قدرت این کنسول استفاده کنند. البته قبلا گفته شده بود که میزان فریم‌ریت در سناریوی چند نفره بازی‌ها باید مورد توجه بازی‌سازان قرار بگیرد. چرا که فریم بالاتر روی یک کنسول باعث می‌شود که گیمرها با سرعت بیشتری بازی کنند که این موضوع به ضرر افرادی خواهد بود که با فریم‌ریت پایین‌تر بازی می‌کنند.

    ایکس‌باکس اسکورپیو به عنوان قوی‌ترین کنسول بازی دنیا تا این لحظه شناخته می‌شود و انتظار داریم که در نمایشگاه E3 2017 اطلاعات بیشتری از آن منشتر شود. قطعا در این نمایشگاه با ظاهر کنسول جدید مایکروسافت هم آشنا می‌شویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر