تولید پیشرفته ترین و سریعترین تراشه حافظه توسط سامسونگ

عصر کالا- سامسونگ به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده حافظه های پیشرفته در جهان، تکنولوژی جدید حافظه V-NAND را معرفی کرد که تحول بزرگی را در نسل بعدی سیستم های حافظه و پردازشگرها ایجاد می کند.

تولید پیشرفته ترین و سریعترین تراشه حافظه توسط سامسونگ
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، با توجه به رشد بسیار سریع اپلیکیشن های حاوی داده های فشرده در بسیاری از صنایع و رشد سریع هوش مصنوعی و اینترنت اشیا، نقش حافظه در بالا بردن سرعت استخراج داده ها برای تحلیل های واقعی، پر رنگ تر شده و از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.
    سامسونگ معتقد است که این پیشرفته ترین و هوشمند ترین تکنولوژی است که تا کنون برای افزایش سرعت پردازش داده ها اختراع شده است .
    سامسونگ اعلام کرده است که تولید تراشه 1 ترابیتی V-NAND را از سال آینده آغاز خواهد کرد. با ورود این دسته از تراشه های سامسونگ به بازار از سال آینده، پیشرفته ترین تراشه موجود در این دهه توسط سامسونگ در اختیار صنایع مختلف قرار میگیرد.

    البته سامسونگ قبلا نیز SSD 16 ترابایتی را تولید کرده که ظرفیت تراشه های حافظه را به مقدار قابل توجهی بهبود بخشید. استفاده از درایو جدید سامسونگ نیز توانسته ظرفیت حافظه را تا حدود چهار برابر افزایش دهد.
    سامسونگ، علاوه بر این اقدامات، تکنولوژی کاملا جدیدی را تولید کرده که Key Value SSD نام دارد و یک روش بسیار خلاقانه برای پردازش داده های بسیار پیچیده است.
    با توجه به افزایش روز افزون سرویس های رسانه اجتماعی و اپلیکیشن های IoT، پیچیدگی در پردازش داده ها نیز روز به روز در حال افزایش است و این خلاقیت ها و تکنولوژی هایی که سامسونگ در این عرصه تولید می کند توانسته اند راه را برای افزایش سرعت و پیشرفت نهایی صنایع مختلف، هموار کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر