سامسونگ رندر حافظه گوشی‌های نسل بعد خود را رونمایی کرد

عصر کالا- شرکت سامسونگ از رندر حافظه گوشی‌های نسل بعدی خود منتسب به eUFS ۳.۰ رونمایی کرد.

سامسونگ رندر حافظه گوشی‌های نسل بعد خود را رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حالا که خانواده جدید پرچمداران شرکت سامسونگ یعنی سری Galaxy S10 رونمایی شده‌اند، نوبت به پرچمدار بعدی این شرکت رسیده تا نکات تبلیغاتی و مؤثر در فروش آن مشخص شوند. هنوز چند روزی از معرفی خانواده جدید پرچمداران سامسونگ نمی‌گذرد که مشخص شد گوشی پرچمدار بعدی، Galaxy Note 10 دارای چهار دوربین در پشت خود خواهد بود. حالا سامسونگ دست به افشاگری بزرگی زده است که می‌توان گفت یکی از نکات اساسی فروش نسل بعدی پرچمدار این شرکت خواهد بود.

    سامسونگ برای Galaxy S10 Plus یک مدل یک ترابایتی را در نظر گرفته بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود و مشتریان زیادی به دنبال خریدن آن بودند ولی حالا این شرکت کره‌ای دست به معرفی محصولی زده است که حتی نسبت به نسل قبلی پرچمداران خود نکته قابل توجه‌تری به حساب می‌آید و قرار است روی Galaxy Fold مورد استفاده قرار گیرد. سامسونگ اولین حافظه فلش جهانی داخلی (eUFS 3.0) را با ظرفیت512 گیگابایتی تولید کرده و قرار است آن را روی گوشی‌های نسل بعد خود پیاده کند.

    در حالی که این حافظه به حافظه قبلی eUFS یک ترابایتی نمی‌رسد، باید گفت که این حافظه نسل سوم از این نوع حافظه است و حافظه‌های قبلی به عنوان نسل دوم آن محسوب می‌شدند. استاندارد eUFS 3.0 این امکان را به Galaxy Note 10 خواهد داد تا داده‌ها را با سرعتی معادل 2100 مگابیت در ثانیه پردازش کنند. در جدول زیر می‌توانید سرعت‌هایی را که از این نوع حافظه‌ها می‌توان انتظار داشت، ببینید.

    درست است که این سرعت‌های نوشته شده در جدول به صورت نظری نوشته شده‌اند ولی دارندگان Note 10 سرعت بیشتری را در جابجایی فایل‌های خود نسبت به گوشی‌های نسل قبل سامسونگ خواهند دید. مسئولان سامسونگ درباره حافظه جدید خود ادعا می‌کنند که از یک گوشی نسل آینده به رایانه شخصی می‌توان یک فیلم فول اچ‌دی را در سه ثانیه جابجا کرد.

    انتظار می‌رود یکی از محصولاتی که سامسونگ در کنار پرچمدار بعدی خود معرفی می‌کند، حافظه eUFS 3.0 باشد که قرار است با تنوع ظرفیت‌های 256 گیگابایتی تا یک ترابایتی تولید شوند. البته، سامسونگ اعلام کرده است که حاضر است این فناوری را در اختیار دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند قرار دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر