پشتیبانی مادربورد B۲۵۰ از ۱۹ کارت گرافیک به صورت همزمان

عصر کالا- کمپانی ایسوس با سابقه درخشان خود در زمینه تولید سخت افزار، وارد بازار جدید شده و مادربوردی تحت عنوان «B۲۵۰ Mining Expert» را با توانایی پشتیبانی همزمان از ۱۹ کارت گرافیک معرفی کرده است.

پشتیبانی مادربورد B۲۵۰ از ۱۹ کارت گرافیک به صورت همزمان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ با افزایش روزافزون قیمت بیت کوین، تولیدکنندگان مادربورد نیز مانند شرکت های سازنده چیپست های پردازشی از فرصت استفاده کرده و محصولات قدرتمندی را برای استخراج این پول مجازی روانه بازار کرده اند.(فرآیند استخراج بیت کوین نیازمند توان پردازشی بسیار بالایی بوده و به سخت افزارهای مخصوصی احتیاج دارد)

    کمپانی ایسوس نیز با سابقه درخشان خود در زمینه تولید سخت افزار، وارد بازار جدید شده و مادربوردی تحت عنوان «B250 Mining Expert» را با توانایی پشتیبانی همزمان از 19 کارت گرافیک معرفی کرده است.

    البته مادربورد مورد بحث در ابتدا به دلیل محدودیت های فنی و مسائل نرم افزاری، تنها از 16 کارت گرافیک -8 عدد انویدیا و 8 عدد AMD- پشتیبانی خواهد کرد که این محدودیت در زمان کوتاهی پس از عرضه، با ارائه درایور جدید رفع خواهد شد. در ضمن B250 تنها از یک پورت استاندارد PCI-e 3.0 x16 بهره مند بوده و 18 اسلات (از نوع PCI-e 3.0 x1) دیگر برای اتصال به کارت گرافیک، نیازمند تبدیل مخصوص هستند.

    علاوه بر این، مادربورد جدید از پردازنده های نسل ششم و هفتم اینتل و ابزارهای ذخیره سازی SATA III نیز پشتیبانی کرده، و قابلیت افزایش حافظه رم تا 32 گیگابایت (با فرکانس 2400 مگاهرتز) را دارد.گفتنی است B250 Mining Expert از قیمت نسبتاً پایین 130 دلاری برخوردار بوده و در سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر