مایکروسافت:

در اسکورپیو هیچگونه محدودیتی در نرخ فریم‌ و رزولوشن برای سازندگان ایجاد نخواهد شد

عصر کالا- نحوه استفاده از امکانات و ویژگی‌های اسکورپیو کاملا وابسته به نوع انتخاب سازندگان است.

در اسکورپیو هیچگونه محدودیتی در نرخ فریم‌ و رزولوشن برای سازندگان ایجاد نخواهد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیم فا، با نزدیک شدن به رویداد بزرگ E3، اخبار جدیدی حول موضوعات مهم نظیر: ایکس‌باکس اسکورپیو درحال انتشار است. و درحال حاضر خبری تازه از ایکس‌باکس جدید منتشر شده که بسیار جالب توجه می‌باشد. ایکس‌باکس وان و ایکس‎‌باکس اسکورپیو هر دو اعضای یک اکوسیستم هستند، هر دو قرار است عناوین یکسانی را دریافت کنند. بهمین خاطر حدس و گمان‌های بسیاری درمورد این قضیه وجود دارد که، اسکورپیو بدلیل وجود ایکس‌باکس وان – که چهار سال زودتر از آن عرضه شد – مجبور است متحمل محدودیت‌هایی شود. اما هم‌اکنون مایکروسافت تائید کرده است که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد!

    آقای مایک یابارا (Mike Ybarra) معاون بخش ایکس‌باکس در مایکروسافت، مجددا تائید نمود که ساخت بازی‌ها برروی اسکورپیو نیازمند محدود کردن نرخ فریم‌، رزولوشن و وابستگی به کنسول اصلی نخواهد بود. و نحوه استفاده از قابلیت‌ها و سخت‌افزار اسکورپیو تماما برعهده سازندگان می‌باشد. مشاهده ساخت عناوینی که بدون هیچ محدودیتی می‌توانند از تمامی امکانات و مزایای سخت‌افزار قدرتمند اسکورپیو استفاده کنند بسیار جذاب خواهد بود. در ادامه می‌توانید صحبت‌های آقای یابارا را در این مورد مشاهده کنید:

    سازندگان آزادانه حق انتخاب دارند که چگونه از قدرت اسکورپیو برای ساخت عناوین خود استفاده کنند. هیچگونه محدودیت و وابستگی‌ای برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.

    هیچ محدودیتی وجود نخواهد داشت! این سازندگان هستند که انتخاب می‌کنند چه چیزی برای عنوانشان مناسب‌تر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر