سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی

عصر کالا: دوستان و همراهان سخت افزار، با شما هستیم به همراه یک سیستم پیشنهادی دیگر.

سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی
  • سیستم نیمه حرفه ای برای کار با نرم افزارهایی مانند ادوبی

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، اینبار به سراغ یک سیستم نیمه حرفه ای با هدف استفاده در نرم افزارهایی همچون مجموعه نرم افزار ادوبی (Adobe Creative Cloud) رفته ایم. با این وجود سخت افزارهای انتخاب شده حاکی از آن است که این محصول را می توانید در زمینه های بازی، رندرینگ، کاربردهای مهندسی و روزمره نیز مورد بهره برداری قرار دهید. همچنان متذکر می شویم که سیستم پیشنهادی وب سایت "سخت افزار" تنها با هدف ارائه بهترین قطعات سخت افزاری کشور، با هدف تولید یک کامپیوتر مناسب بوده و هیچ گونه وضعیت تجاری و تبلیغاتی را به همراه ندارد. با ما همراه باشید.

پردازنده (CPU)

برای این سیستم پردازنده ای قدرتمند با نام Intel Core i7-7700K را انتخاب کرده ام که در صورت نیاز می توانید اقدام به اورکلاک آن نمائید. همانطور که می دانید، Intel Core i7-7700K پرفروش ترین پردازنده Mainstream از خانواده 4 هسته ای های اینتل است که با فرکانس پایه 4.2~4.5 گیگاهرتز، 4 هسته و 8 مگابایت حافظه نهان L3، محصولی مناسب برای قلب تپنده ما است.

مادربرد (Motherboard)

دومین قطعه بسیار مهم در تولید یک سیستم سخت افزاری، مادربرد است. اینبار به سراغ برند گیگابایت رفته و مادربرد GIGABYTE Z270-HD3P را انتخاب کرده ایم. این مادربرد با قیمت مناسب دارای کارایی بالایی است. قابلیت Smart Fan 5، کانکتورهای 4 پینی هوشمند، شش سنسور دما، کنترلر Intel GbE، پشتیبانی از آرایش گرافیکی 2-Way CrossFire، کنترلر ASMEDIA 2142 برای رابط های USB و استفاده از قفلهای دوگانه در قسمت شکافهای توسعه PCI-E نیز از جمله دیگر ویژگی های این مادربرد است. GIGABYTE Z270-HD3P از رم هایی با فرکانس 3866 مگاهرتز پشتیبانی کرده و دارای تراشه صوتی Realtek ALC887 codec است. GIGABYTE Z270-HD3P مادربردی است که از دنیای امکانات بهره منده بوده و برای مطالعه تمامی ویژگی های آن، توصیه می کنیم که به وب سایت سازنده مراجعه نمائید.

حافظه رم (RAM)

ای دی تا یکی از برترین تولید کنندگان حافظه های ذخیره سازی در زمینه های موقت و دائمی است؛ رم های XPG نیز در گونه های مختلف تولید گشته و برای سیستم های حرفه ای و نیمه حرفه ای مناسب هستند. انتخاب ما برای این سیستم، رم های ADATA XPG Z1 16GB هستند که شامل دو ماژول 8 گیگابایتی، با فرکانس 3200 مگاهرتز و زمان تاخیر CL16 هستند. در نهایت پوشش آلومینیومی این ماژول ها، تراشه ها را برای کاربردهای طولانی تهویه می نمایند.

کارت گرافیک (Graphic Card)

این سیستم یک نمونه نیمه حرفه ای است با این وجود کارت گرافیک انتخابی ما برای تمامی موارد مورد استفاده کافی به نظر می رسد. GIGABYTE GTX 1060 G1 Gaming WF2X OC انتخاب ما برای این سیستم است. فرکانس پایه هسته گرافیکی در حالت گیمینگ برابر با 1506 مگاهرتز است که گیگابایت با اورکلاک کارخانه ای، این فرکانس را به 1594 مگاهرتز افزایش داده است. فرکانس هسته گرافیکی در حالت OC به 1620 مگاهرتز افزایش می یابد که با فعال سازی فناوری GPU BOOST می توانید فرکانس قابل توجه 1847 مگاهرتز را تجربه کنید. شش گیگابایت حافظه GDDR5 با فرکانس 2002 مگاهرتز فعالیت می کنند. در بخش پورت ها مجموعه کاملی شامل یک خروجی DVI Dual Link، یک پورت HDMI نسخه 2.0b و سه پورت Display Port نسخه 1.3 در نظر گرفته شده است. دو عدد فن خنک کننده Windforce 2X گیگابایت در صورتی که دمای پردازنده در محدوده کمتر از میزان تعریف شده قرار گیرد، به طور کامل غیر فعال می شود و این وضعیت از طریق روشن شدن دیود های نوری عبارت FAN STOP به اطلاع کاربران می رسد.

هارد دیسک و سالید (HDD & SSD)

در بخش ذخیره سازی، هارد دیسک Western Digital Caviar Blue 1TB WD10EZEX با ظرفیت 1 ترابایت را برگزیده و در زمینه درایو سالید نیز Samsung 850 EVO 250GB را برای این سیستم انتخاب کرده ایم. سامسونگ فلش مموری این SSD را با استفاده از معماری V-NAND طراحی کرده است و سرعت خواندن نوشتن آن به ترتیب 540 و 520 مگابایت در ثانیه است. سامسونگ از کنترلر Samsung MGX در این مدل بهره گرفته است و 512 مگابایت حافظه رم از نوع LPDDR3، رمزگذاری 256 بیتی AES و طول عمر بیش از 2 میلیون ساعت از جمله دیگر ویژگی های این مدل به حساب می آیند.

خنک کننده پردازنده (CPU Cooler)

از آنجایی که این کامپیوتر احتمالا ساعت های طولانی را روشن خواهد بود، استفاده از یک کولر غیر استوک را پیشنهاد کرده و به همین منظور خنک کننده Cooler Master Hyper T4 را برای آن انتخاب کرده ایم. این محصول با 4 لوله مسی با آرایش اتصال مستقیم، فن 120 میلیمتری PWM با سرعت چرخش 600 تا 1200 دور در دقیقه همراه با پدهای لاستیکی ضدلغزش و حجم هوای در گردش 24 تا 70 فوت مکعب در دقیقه (CFM) یک گزینه میان رده و کارآمد است.

منبع تغذیه (PSU)

با توجه به سخت افزارهای موجود، سیستم پر مصرفی را شاهد نبوده و منبع تغذیه : Cooler Master V650S 80Plus Gold Semi Modular را برای آن انتخاب کرده ایم. توان قابل ارائه توسط این پاور،650 وات است.گواهینامه 80 PLUS Gold نیز آن را همراهی می کند.متوسط طول عمر این منبع تغذیه،100 هزار ساعت گزارش شده است.کابل کشی تقریبا ماژولار نیز کمک مناسبی برای یک اسمبل تمیز است. فن 12 سانتی متری هوشمند و مدارات حفاظتی OVP / UVP / OPP / OTP / SCP / OCP از جمله دیگر ویژگی های این مدل هستند.

کیس (Case)

انتخاب کیس برای چنین سیستمی می تواند سلیقه ای باشد؛ با این وجود ما به شما BitFenix RAIDER Window Blackرا پیشنهاد می کنیم. دارای یک پنجره اکریلیکی بزرگ، رنگکاری متالیک (Gun Metal)، سه فن 120 میلیمتری و 4 عدد پورت USB 3.0 است. این کیس به یک سیستم کنترلی مجهز شده است تا شما بتوانید سرعت چرخش 5 فن مختلف را به صورت دستی نیز تنظیم نمائید. کیس Gun Metal دارای چهار کشوی 5.25 اینچی و شش کشوی 3.5 اینچی با قابلیت نصب درایوهای 2.5 اینچی همچنین می تواند از کارت گرافیک هایی به طول 38 سانتی متر پشتیبانی نماید. این محصول سازگار با مادربردهای Mini-ATX، mATX،ATX است.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر