پردازنده میزو پرو ۷ توسط شرکت مدیاتک تایید شد

عصر کالا- پردازنده میزو پرو ۷ (Meizu Pro ۷) مشخص شد و حالا در جریان یکی از مهمترین مشخصات فنی میزو پرو ۷ به عنوان پرچمدار آتی این شرکت قرار گرفته‌ایم.

پردازنده میزو پرو ۷ توسط شرکت مدیاتک تایید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اخیرا آمار رسمی درآمد شرکت مدیاتک در ماه ژوئن اعلام شده است. جمع کل درآمد در ماه ژوئن حدود 3 میلیارد دلار است که در مقایسه با 2.6 میلیارد دلار ماه می، افزایش قابل توجهی داشته است. اگرچه در گزارش جدید اعداد و ارقام بیشتری نیز درباره نحوه عملکرد شرکت در چند ماه گذشته اعلام شده‌اند، اما همراه با انتشار آن‌ها در جریان یک خبر جالب دیگر قرار گرفتیم که جذابیت به مراتب بیشتری برای کاربران دارد.
    در این گزارش چندین بار به شرکت میزو و همچنین پردازنده هلیو ایکس 30 ارجاع داده شده است. این تراشه جدیدترین پرچمدار این شرکت و قدرتمندترین محصول آن تا به امروز بوده و قرار است در نیمه دوم سال 2017، که تنها چند روز از آغاز آن می‌گذرد، معرفی شود. بر اساس این گزارش و همچنین با در نظر گرفتن شایعات پیشین، میزو پرو 7 مجهز به هلیو ایکس 30 بوده و در واقع نخستین گوشی موبایل مجهز شده به این تراشه نام خواهد گرفت.

    پردازنده میزو پرو 7 مطمئنا جزو مشخصاتی است که کاربران را شدیدا به این محصول علاقه‌مند می‌کند. البته جذابیت آن به اندازه قابلیت منحصربه‌فرد این گوشی نیست. بر اساس جدیدترین تصاویر میزو پرو 7 که به تازگی فاش شده‌اند، در پنل پشتی این دستگاه یک نمایشگر دیگر وجود دارد.
    پردازنده میزو پرو 7 رقیب اصلی برترین تراشه‌های موبایل کنونی است

    بعد از پراکنده شدن این خبر مشخص شد که به احتمال بسیار زیاد، صفحه نمایش دوم میزو پرو 7 یک صفحه نمایش کاملا رنگی و از نوع ال سی دی است که کارایی یکسانی همچون نمایشگرهای عادی دارد. به عنوان دیگر مشخصات فنی این گوشی موبایل باید به استفاده از یک صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، دوربین اصلی دوگانه مجهز به دو سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX386 و IMX286، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و پشتیبانی از جک صوتی 3.5 میلی‌متری اشاره کرد. هنوز اطلاعات موثقی درباره میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی آن به دست نیاورده‌ایم.

    بر اساس برخی دیگر از اخبار جدید منتشر شده از کشور چین، پرچمدار آتی میزو دارای یک نسخه بزرگتر نیز خواهد داشت. این نسخه احتمالا میزو پرو 7 پلاس نام داشته و اندازه نمایشگر آن حداقل 5.5 اینچ است. پیش‌بینی می‌کنیم قیمت نسخه پایه میزو پرو 7 برابر 410 دلار و قیمت بهترین نسخه آن، که دارای بیشترین میزان حافظه رم و ظرفیت داخلی است، 480 دلار باشد. می‌توان انتظار داشت نسخه بزرگتر حدود 550 دلار قیمت داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر