نهایت در صدا برای حرفه ها با کارت صدای Creative BlasterX AE-۵

عصر کالا- کریتیو برندی آشنا در صنعت صدا، به تازگی جدید ترین کارت صدای خود با نام Creative BlasterX AE-۵ را راهی بازار کرده است.

نهایت در صدا برای حرفه ها با کارت صدای Creative BlasterX AE-۵
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار، این کارت صدا از نوع داخلی (internal) بوده و بر روی اسلات های توسعه PCIe نصب می گردد. این محصول نخستین کارت صدای جهان است که با رنگ آمیزی LED RGB غنی گشته و در این زمینه از Aurora Reactive Lighting استفاده شده است. به ادعای کریتیو، کاربران می توانند از ترکیب 16.8 میلیون رنگ در طراحی آن استفاده نمایند. طراحی جدید آمپلی فایر XAMP با کارایی 122 dB 32-bit/384kHz ESS Sabre DAC برای هر کانال، این کارت صدا را همراهی می کنند.

    این محصول از پردازنده SDP مدل Sound Core3D استفاده کرده و می تواند صدای واقعی 5.1 و 7.1 را اجرا نماید. کریتیو از تراشه ESS ES9016K2M SABRE32 Ultra DAC استفاده کرده و می تواند هدفون های با امپدانس 16 الی 600 اهم را هندل نماید. 3 عدد پورت 3.5 میلی متری نمونه Line out، یک رابط TOSLINK optical out، یک خروجی 3.5 میلی متری هدفون، یک رابط 3.5 میلی متری میکروفون و یک رابط Intel HD audio front panel در پنل I/O موجود هستند. کارت صدای Creative BlasterX AE-5 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر