با تلویزیون ۳۴ فوتی سینما را به خانه ببرید

عصر کالا- در یک قرن گذشته مردم همیشه برای تماشای فیلم های سینمایی با کیفیت بالا مجبور به حضور در سینماها بوده اند، اما پیشرفت فناوری موجب شده به منزل بردن سینما نیز ممکن شود.

با تلویزیون ۳۴ فوتی سینما را به خانه ببرید
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، شرکت سامسونگ تلویزیون ال ای دی جدیدی به نام اونیکس تولید کرده که در واقع یک نمایشگر غول پیکر 34 فوتی ( 10.3 متری) است که قادر به نمایش رنگ ها با کیفیت و تفکیک کامل است.

    وضوح و درخشندگی بسیار بالا و نمایش رنگ ها باکیفیت بسیار بالا از جمله دیگر مزایای استفاده از این تلویزیون غول پیکر خانگی است. سامسونگ می گوید این تلویزیون 10 برابر پروژکتورهای استاندارد مورد استفاده در سینماها درخشندگی دارد و لذا استفاده از آن برای تماشای فیلم به مراتب منطقی تر و لذت بخش از مراجعه به سالن های سینماست.

    پخش تصاویر با دقت 4Kو پشتیبانی از پخش صدا به صورت دوبعدی، سه بعدی و اچ دی آر از جمله دیگر مزایای این تلویزیون بزرگ است.

    مواد مورد استفاده برای تولید این تلویزیون به گونه ای انتخاب شده اند که مشاهده آن از هر جای سالن سینما یا منزل و با هر زاویه ای کیفیت مناسب را برای کاربر به ارمغان آورد. تلویزیون یادشده با تعداد زیادی از اپلیکیشن های چندرسانه ای برای دریافت و نمایش محتوا سازگاری دارد. زمان عرضه و قیمت نهایی این تلویزیون غول پیکر هنوز اعلام نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر