به کمک یک سوپرمارکت؛

تحویل کالا با خودروی خودران آزمایش می شود

عصر کالا- سوپرمارکت زنجیره ای در آمریکا با همکاری یک استارت اپ خودروی خودران قصد دارد در یک برنامه آزمایشی تحویل کالا به وسیله خودروی خودران را آزمایش کند.

تحویل کالا با خودروی خودران آزمایش می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت سوپرمارکت های زنجیره ایKroger با همکاری استارت اپ ربات های خودکار Nuro  اعلام کرده اند ناوگانی از خودروهای خودران را برای ارسال بسته های خرید مشتریان به کار می گیرند.

    این خودروی بی سرنشین در پاییز امسال طبق یک برنامه آزمایشی ارسال محموله هایی مانند شیر، تخم مرغ و نان را ارسال می کند. البته مکان انجام این آزمایش اعلام نشده است.

    سوپرمارکت های زنجیره ای کروگر امیدوار است خودروهای بی سرنشین نورو را در 2800 شعبه خود در سراسر آمریکا به کار گیرد.

    به این ترتیب کروگر نخستین سوپرمارکت آمریکایی خواهد بود که با کمک خودروهای خودران کالاها را برای مشتریان ارسال می کند.

    مشتریان می توانند کالاهای مورد نیازشان را از طریق یک اپلیکیشن موبایل سفارش دهند. پس از ثبت سفارش خودروی خودران مایحتاج مورد نیاز را برای او می آورد. البته مشتری باید برای تحویل کالاها حاضر باشد.

    خودروی خودران نیز یک ون است که R1 نام گرفته است. این خودرو با گوشه هایی منحنی، شبیه یک ظرف غذا است که عرض آن نصف و طول آن دوسوم ابعاد یک خودروی تویوتا کرولا است. حداکثر سرعت خودرو 25 مایل بر ساعت است.

    هنگام خروج خودروی خودران و همچنین در طول مسیر وضعیت آن به مشتری اطلاع رسانی می شود. خودروی مذکور مجهز به دوربین، رادار و یک واحد LIDAR روی سقف است تا در مسیر حرکت کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر