تحول در تجارت آنلاین با افزایش خریدهای موبایلی

عصر کالا- در روزهای اخیر و با از راه رسیدن مناسبت سایبر ماندی بزرگترین فروش آنلاین در آمریکا رقم خورد، اما نکته جالب در این زمینه استفاده اکثر خریداران از گوشی و تبلت برای انجام خریدهای خود بود.

تحول در تجارت آنلاین با افزایش خریدهای موبایلی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از فارس, میزان خریدهای انجام شده در دوشنبه سایبر یا سایبر ماندی برابر با 6.59 میلیارد دلار بوده است. اما 2 میلیارد دلار از این خریدها با استفاده از گوشی و تبلت صورت گرفته که در نوع خود بی‌سابقه است.

    سایت اسپاتیفای نیز اعلام کرده برای اولین بار بخش اعظم خریدهای انجام شده در سایبر ماندی با استفاده از گوشی و تبلت صورت گرفته است. نکته جالب این است که حتی برخی موارد خرید خودرو از تسلا موتورز هم به همین شیوه انجام شده است.

    به نظر می رسد عرضه برنامه های موبایلی متعدد و از راه رسیدن سیستم های پرداخت دیجیتال خرید موبایلی را ساده تر از گذشته کرده است. بررسی تحلیلی تازه شرکت ادوب هم نشان می دهد 75 درصد از خریداران سایبر ماندی گفته اند در آینده بیشتر احتمال می دهند که با گوشی خود خرید کنند تا با استفاده از رایانه رومیزی.

    بیشترین محصولات خریداری شده به طور آنلاین در سایبر ماندی عبارت بوده اند از لپ تاپهای کروم، آی پد اپل، تبلت های سامسونگ، ایر پادهای اپل، هدست های واقعیت مجازی سونی و برخی کنسول های بازی ویدئویی.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر