پس از گوشی های اندرویدی؛

آیفون های ۲۰۲۰ با استاندارد ۵G عرضه می شوند

عصر کالا- به گفته یکی از تحلیلگران قدیمی محصولات اپل، این شرکت تصمیم دارد در ۲۰۲۰ میلادی ۳ آیفون با قابلیت پشتیبانی از ۵G عرضه کند.

آیفون های ۲۰۲۰ با استاندارد ۵G عرضه می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از مهر، اپل نخستین تولید کننده موبایل نیست که تصمیم دارد تلفن های هوشمند با استاندارد اینترنت 5Gبسازد اما به نظر می رسد این شرکت قصد دارد مجموعه کاملی از آیفون ها را با این ویژگی تولید کند.

    «مینگ چی کو» یکی از تحلیلگران محصولات اپل در یادداشتی جدید پیش بینی کرده در 2020 میلادی 3 آیفون عرضه می شود که همه آنها از استاندارد 5G پشتیبانی می کنند. طبق پیش بینی های پیشین او در  2020 میلادی 2 آیفون رده بالا با نمایشگرهایOLED در ابعاد 5.4، 6.7 و همچنین یک آیفون میان رده با نمایشگر 6.1 اینچی عرضه خواهد شد.

    البته او قبلا اشاره کرده بود فقط 2 آیفون 2020 میلادی از استاندارد 5G پشتیبانی می کنند. اما با توجه به سرازیر شدن موبایل های اندروید با این استاندارد به بازار به نظر می رسد اپل نیز تمام مدل های خود را با 5G عرصه کند.

    علاوه بر آن «کو» نیز تایید کرد اپل با خرید بخش تولید تراشه مودم اینتل منابع بیشتری برای تولید آیفون های  5G در اختیار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر