تولید گوشی برای ترجمه زبان‌های مختلف در چند ثانیه

عصر کالا- با تولید یک گوشی مجهز به نرم افزار هوش مصنوعی بسیار پیشرفته امکان ترجمه مکالمات به زبان های مختلف در عرض چند ثانیه فراهم می شود.

تولید گوشی برای ترجمه زبان‌های مختلف در چند ثانیه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این گوشی 179 دلار قیمت دارد و توسط شرکت استرالیایی Lingmo International تولید شده است.

    گوشی مذکور که One2One نام دارد از فناوری هوش مصنوعی خاص شرکت آی بی ام برای ترجمه آنی مکالمات بهره می گیرد و هم قادر به درک لغات و هم قادر به درک معنای مجموعه ای از لغات و اصطلاحات است.

    این گوشی از بلوتوث یا وای – فای برای ترجمه مکالمات بهره نمی گیرد و لذا به راحتی می توان از آن در هواپیماها یا نقاط دورافتاده استفاده کرد. One2One برای ترجمه لغات و مکالماتی که به زبان های انگلیسی، ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی و چینی صورت گرفته باشند، قابل استفاده است. زبان انگلیسی با لهجه هندی هم به زودی به این گوشی اضافه می شود.

    برای استفاده از این گوشی افراد تنها کافیست آنها را بر روی گوش خود نصب کرده و زبان ترجمه انتخابی را برگزینند تا به سادگی با یکدیگر صحبت کنند. استفاده از فناوری هوش مصنوعی درک لهجه های منطقه ای مختلف را هم برای گوشی مذکور تسهیل کرده است. خرید عمومی این گوشی از یک ماه دیگر ممکن خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر