با یادآوری جی‌میل به ایمیل‌تان پاسخ دهید

عصر کالا- پست الکترونیکی گوگل موسوم به جی‌میل (Gmail) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم و رابط کاربری خود افزوده تا درصورت فراموشی، به کاربران یادآوری کند به ایمیل‌های قبلی پاسخ دهند.

با یادآوری جی‌میل به ایمیل‌تان پاسخ دهید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از  ایسنا، از آنجا که شرکت گوگل یکی از بزرگترین پیشگامان عرصه تکنولوژی بخصوص توسعه فناوری هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و طراحی و تولید ابزار و گجت‌های فوق هوشمند محسوب می‌شود، حالا در تازه‌ترین اقدام خود اعلام کرده است که به سرویس آنلاین پست الکترونیکی خود، یعنی جی میل،  قابلیت‌های شگفت‌انگیز و جدیدی را خواهد افزود تا رضایت کاربرانش را به دست بیاورد.
    این قابلیت جدید بدین صورت است که جی‌میل به کاربران یادآوری می‌کند به آن دسته از ایمیل‌هایی که فراموش کرده‌اند به آن‌ها  reply کنند، پاسخ و ایمیل بدهند. چندی پیش خبری منتشر شده بود که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان google I/O 2018  از محصولات، فناوری و به‌روزرسانی‌های جدیدی رونمایی و پرده‌برداری کرده بود که از این میان می‌توان به تغییر و تحولات در رابط کاربری سرویس پست الکترونیک جی میل و افزوده شدن قابلیت‌های جدید به آن، اشاره کرد.
    قابلیت «پاسخ و ارسال ای‌میل هوشمند» می‌تواند برای آن دسته از کاربرانی که به علت مشغله و گرفتاری‌های زیاد کاری، فراموش می‌کنند بلافاصله بعد از مشاهده ایمیل‌های مختلف به آن‌ها پاسخ دهند، مفید و کاربردی باشد.
    این قابلیت جدید که کاملا مبتنی بر فناوری هوش مصنوعی است، به جی‌میل این امکان را می‌دهد تا به کاربران فراموشکار و پرمشغله، یادآوری کند به ایمیل‌های خود پاسخ داده و واکنش نشان دهند. البته لازم به ذکر است که کاربرانی که از این قابلیت چندان خوششان نمی‌آید، می‌توانند به راحتی با مراجعه به قسمت تنظیمات سرویس جی‌میل، آن را غیرفعال کنند.
    این قابلیت و نسخه به‌روزرسانی شده از سرویس پست الکترونیک جی‌میل،  قرار است طی دو روز آینده در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر