تلویزیون ال‌جی W۷؛ به باریکی کاغذ، به ژرفای یک اقیانوس

عصر کالا- تلویزیون مبتکرانه، مدرن و پیشگام ۷۷ اینچ LG SIGNATURE W۷ در کلاس OLED که به تلویزیون کاغذدیواری شهرت دارد شرکت‌کنندگان در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ را با طراحی باریک، شیک و مدرنش خیره کرد.

تلویزیون ال‌جی W۷؛ به باریکی کاغذ، به ژرفای یک اقیانوس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بدنه فوق باریک و تیغ‌مانند W7 طوری است که انگار تلویزیون در هوا شناور است و حس غوطه‌ور شدن در تصویر را ایجاد می‌کند. پنل OLED در مدل 65 اینچ فقط 2٫57 میلی‌متر ضخامت دارد و می‌تواند با استفاده از قلاب مغناطیسی روی دیوار بچسبد و فاصله بین دیوار و تلویزیون را به صفر برساند. حس غوطه‌ور شدن با بلندگوهای پرقدرتی که صدای بی‌رقیب Dolby Atmos دارد کامل می‌شود. طراحی سری W7 توهم خیره شدن به پنجره را در بیننده القا می‌کند نه تماشای تلویزیون.

    سری W7 و تمام تلویزیون‌های OLED ال‌جی از فناوری Active HDR برای نمایش نسل جدید محتوای HDR برخوردارند که برای به تصویر کشیدن صحنه‌های روشن‌تر و جزییات بیشتر در سایه طراحی شده است. فناوری Active HDR به تلویزیون‌های HDR امکان می‌دهد تا تصویر فریم به فریم پردازش شود و اطلاعات پویا در زمان نیاز وارد شود. این فناوری حتی بهترین تصویر را در زمانی خواهی داشت که محتوای HDR اصلی ثابت و پایدار باشد یا اصلاً هیچ اََبَراطلاعاتی وجود نداشته باشد. همه تلویزیون‌های OLED ال‌جی محصول سال 2017 از پالت کامل فرمت‌های HDR شامل Dolby Vision، HDR10، HLG یا Hybrid Log Gamma، پشتیبانی می‌کنند و آماده پشتیبانی از فناوری Advanced HDR by Technicolor نیز هستند. این تنوع کارایی با قابلیت جدید HDR Effect ترکیب می‌شود و محتوایی که کیفیت استاندارد دارد را فریم به فریم پردازش می‌کند تا روشنایی در فضاهای خاص تصویر بهتر شود، نسبت کنتراست بهبود پیدا کند و تصاویر دقیق‌تری نمایش داده شود./ال جی بلاگ/

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر