هزینه نصب ۱۴۱ میلیون تومان!

بزرگترین تلویزیون ۴K جهان گران‌تر از خانه شما

عصر کالا- برند C Seed نامی آشنا در صنعت تولید لوازم خانگی به شمار نمی‌رود و همین می‌تواند ناتوانی مالی اکثر خانواده‌ها در خریداری محصولات این شرکت را توضیح دهد.

بزرگترین تلویزیون ۴K جهان گران‌تر از خانه شما
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از نامه نیوز، یکی از بهترین مثال‌ها از محصولات عجیب و غریب این شرکت محصولی به نام C Seed 262 است، تلویزیونی 262 اینچی که بزرگترین تلویزیون 4K جهان شناخته شده‌است و قیمت آن نیز به اندازه نمایشگرش بزرگ است.

     این شرکت مستقر در وین پیش از این و در سال 2012 تلویزیونی 201 اینچی و ال‌ای‌دی تولید کرد که با فشردن یک کلید روی کنترل آن از درون مخزنی زیرزمینی بیرون می‌آمد.

    تلویزیون 262 اینچی جدید نیز محصول همکاری با شرکتی به نام L-Acoustics است که تولید سیستم صوتی این تلویزیون متشکل از 10 بلندگوی پیشرفته را به عهده داشته‌ است. این تلویزیون ارتفاعی برابر 2٫57 متر و عرضی برابر 6٫65 متر دارد و وضوح تصویری آن 4096 در 1716 اعلام شده‌است و نمایشگر این تلویزیون از فناوری ال‌ای‌دی سیاه بهره برده‌است که نسبت کنتراست 5000:1 و درخشش 800 نیتی (nit) را به تصویر بخشیده‌ است.

    تلویزیون همچنین از سه جهت هیچ حاشیه‌ای ندارد اما حاشیه‌ای 15 سانتیمتری در زیر آن تعبیه شده‌ است. برای استفاده از حالت سینمای خانگی نیز پرده سینمای موتورداری برای این تلویزیون درنظر گرفته شده‌است که می‌توان آن را با فشردن یک کلید باز کرد.

    اگر دیوار خانه‌تان به اندازه کافی بزرگ است، برای تحمل وزن 800 کیلوگرمی تلویزیون به بست‌های بسیار مقاومی نیاز خواهید داشت. فراموش نکنید که تنها نصب این تلویزیون 39185 دلار (درحدود 141 میلیون تومان) هزینه دارد، البته نباید قیمت 549 هزار دلاری (در حدود یک میلیارد و 980 میلیون تومان) آن را نیز فراموش کنید. حساب کتاب را ما برایتان انجام می‌دهیم: خرید و نصب این تلویزیون برایتان درحدود دو میلیارد و 118 میلیون تومان آب می‌خورد!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر