سامسونگ فریم (Frame)، تلویزیون یا تابلوی هنری؟

عصر کالا: بسیاری از مردم اهمیت خاصی به دکوراسیون خانه و متناسب بودن وسایل منزل با یکدیگر می‌دهند.

سامسونگ فریم (Frame)، تلویزیون یا تابلوی هنری؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰
  • سامسونگ فریم (Frame)، تلویزیون یا تابلوی هنری؟
  • سامسونگ فریم (Frame)، تلویزیون یا تابلوی هنری؟
  • سامسونگ فریم (Frame)، تلویزیون یا تابلوی هنری؟

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آی تی رسان، حساسیت این افراد تا جایی است که حتی می‌خواهند قاب تلویزیون خود را با اطراف آن ست کنند.

نسل جدید تلویزیون‌های سامسونگ این کابوس را از کسانی که به کیفیت محصول خود اعتنایی نکرده و تنها به دنبال تناسب آن با محیط اطرافش هستند، می‌گیرد. گر چه این دستگاه‌ها به شما کیفیت 4K واقعی را نیز ارایه می‌دهند.

تلویزیون فریم به دو صورت به‌فروش می‌رسد. پنل صفحه نمایش که در ابعاد 55 اینچی با قیمت 2000 دلار و 65 اینچی آن 2800 دلار عرضه می‌شود. اما اگر مایلید که تلویزیون شما مانند یک اثر هنری باشد، قاب هنری زیبای دورش را که در رنگ‌های سفید، بژ و فندقی موجود است با قیمت 200 تا 250 دلار خریداری نمایید.

باید به این نکته مهم اشاره کنیم که این کمپانی راه زیادی را برای تولید این تلویزیون که شبیه یک کار هنری است، پیموده و با مشاهده خط تولید این محصول ما نیز متقاعد شدیم که روند کار بسیار دشوار بوده است.

این محصول مزایای دیگری نیز دارد که از جمله آن می‌توان به کابل اتصال نامرئی، کابل اوبتیک فیبرنوری به ضخامت نخ ماهیگیری که سیگنال‌های تصویری را از قسمت‌های مختلف شبیه یک جعبه کابل تحویل می‌دهد، پخش کننده بلوری، Roku و دیگر مواردی که در تلویزیون های QLED سامسونگ دیده می‌شود، اشاره نمود.

در کنار خرید این محصول به شما خدمات جالبی نیز ارایه می‌شود. یک مغازه برای نمایش آثارهنری وجود دارد که دارندگان تلویزیون فریم سامسونگ می‌توانند از آثار هنرمندان نوظهور و ثبت شده به سرپرستی سازمان‌های جهانی، گالری‌ها و موزه‌ها از جمله: Artspace ،LUMAS ،Magnum photo، Saatchi Art و Sedition دیدن نموده و خرید کنند. قیمت هر قطعه هنر دیجیتالی 20 دلار و یا یک اشتراک سالانه با پرداخت ماهانه 5 دلار خواهد بود.

زمانی که کسی از تلویزیون استفاده نمی‌کند، دستگاه به “حالت هنر” رفته و فرآیند خود را تغییر می‌دهد. بنابراین تصویر ظاهر شده بر روی آن یک اثر هنری واقعی را تداعی می‌کند. نصب سنسورهای حرکتی این دستگاه را قادر ساخته است تا در صورت حضور نداشتن فرد در اتاق تا زمانی که دوباره حرکتی را تشخیص دهد، به حالت پاور سیوینگ برود.

این دستگاه هنوز هم یک تلویزیون است و شما می توانید انتظار به‌روزترین تکنولوژی‌های سامسونگ، مانند وضوح 4K، طیف رنگی گسترده و ساپورت HDR10 را داشته باشید.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر