خلاقیت جدید سامسونگ برای تلویزیون های QLED

عصر کالا- سامسونگ امروز اعلام کرد اپلیکیشن Valve Steam Link را برای همه تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ راه اندازی می کند که تلویزیون های QLED را نیز در بر میگیرد.

خلاقیت جدید سامسونگ برای تلویزیون های QLED
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سامسونگ، اولین شرکت تولید کننده تلویزیون است که از این اپلیکیشن در تلویزیون های هوشمند استفاده کرده است.

    این تکنولوژی، کاربران تلویزیون های اسمارت سامسونگ را قادر می سازد تا به جای اتصال سخت افزار Steam Link به تلویزیون، بازی های مورد علاقه خود را به صورت مستقیم از پی سی خانگی و از طریق اپلیکیشن موجود در Samsung Smart Hub به تلویزیون سامسونگ خود انتقال دهند.

    اگر کاربر، پی سی و تلویزیون را به هم وصل کرده و سرویس بازی Steam Link را در پی سی خود راه اندازی کند می تواند بازی را در صفحه نمایش تلویزیون هوشمند سامسونگ از طریق اپلیکیشن Steam Link اجرا کند.

    اپلیکیشن Steam Link قبلا به صورت ورژن بتا در بازارهای ایالات متحده موجود بود و در حال حاضر در 55 کشور دیگر نیز موجود است. این اپلیکیشن از 4k استریم در مدل های تلویزیون 2017 سامسونگ پشتیبانی می کند و این امکان را برای کاربران تلویزیون های هوشمند سامسونگ فراهم می کند تا از طریق تلویزیون های صفحه بزرگ خود از هزاران بازی پی سی لذت ببرند.

    هیمن لی، مدیر صادرات صفحه نمایش های سامسونگ، گفت: ما بازخوردهای باورنکردنی را درباره ویژگی Steam Link دریافت کرده ایم و مایلیم تا این ویژگی ها را در اختیار مشتریانمان در سراسر دنیا قرار دهیم.

    ما در تلاشیم تا تلویزیون های هوشمند سامسونگ، تجربه بازی های پی سی را از نو تعریف کنند و این فرصت را برای علاقه مندان به این دسته از بازی ها فراهم کنیم تا از صفحه نمایش های گسترده استفاده کنند که تصویری با کیفیت بالا را نمایش می دهند.

    تلویزیون های QLED 2017 سامسونگ برای بازی ها، بهینه سازی شده اند. در این دسته از تلویزیون های QLED سامسونگ، از تکنولوژی کوانتوم دات استفاده شده و حتی در بازی های طولانی نیز با مشکل تاخیر در نمایش تصویر مواجه نمی شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر