تلویزیون هوشمند انویدیا شیلد رقیب جدی تلویزیون اپل

عصر کالا- شرکت انویدیا قیمت تلویزیون شیلد را برای رقابت با تلویزیون ۴K اپل به قیمتی معادل ۱۷۹ دلار کاهش داده است.

تلویزیون هوشمند انویدیا شیلد رقیب جدی تلویزیون اپل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایتنا، تلویزیون هوشمند انویدیا شیلد رقیب جدی تلویزیون اپل در صنعت تولید و عرضه تلویزیون‌های هوشمند، در حال حاضر عناوین بزرگی می‌درخشند که حرف نخست را می‌زنند و البته شرکت اپل قطعاً در ابتدای لیست است، هرچند به نظر می‌رسد به تدریج رقبای دیگری در راه هستند.
    شرکت انویدیا به‌منظور رقابت با اپل در این بازار، قیمت دستگاه تلویزیون انویدیا شیلد خود را کاهش داده و همچنین برای مقرون به صرفه‌ بودن، بسته‌های فروش متعددی از این کالا را در اختیار کاربران قرار داده است.

     انویدیا قیمت تلویزیون شیلد را برای رقابت با تلویزیون 4K اپل به قیمتی معادل 179 دلار کاهش داده است.
    با این‌ حال، به نظر می‌رسد این معامله چندان به سود کاربران نخواهد بود، زیرا در کنار دستگاه پخش 16 گیگابایتی این شرکت، تنها یک دستگاه کنترل از راه دور ارائه می‌شود و برای دریافت دسته بازی این تلویزیون، باید مبلغ 59 دلار جداگانه پرداخت شود.

    در حقیقت انویدیا بسته فروش جدیدی را که شامل خرید همزمان یک کنترل از راه دور و یک دسته بازی است با قیمت 199 دلار به مشتریان عرضه می‌کند و علاقه‌مندان به بازی‌های اندرویدی می‌توانند این بسته فروش را خریداری کنند.

    همچنین این شرکت، تلویزیون شیلد Pro را نیز با حجم حافظه داخلی 500 گیگابایت، به همراه کنترل از راه دور و دسته بازی مخصوص این دستگاه با قیمت 299 به فروش گذاشته است.
    گفتنی است دو نسخه اخیر ذکر شده از پکیج فروش این تلویزیون هوشمند، هم‌اکنون قابل خرید هستند، اما مدل 179 دلاری اولیه از تاریخ 18 اکتبر برای فروش به بازار کشورهای متعدد ارسال خواهد شد.

    علاوه بر این، در صورت انتخاب ارزان‌ترین پکیج فروش (و یا هر بسته دیگری)، هزینه ارسال این محصول به درب منزل افراد رایگان است و البته زمان دریافت آن چند روزی به طول می‌انجامد. اما در صورتی‌ که مشتریان بخواهند سفارش خود را در حداقل زمان و روز پس از ثبت آن دریافت کنند، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه ارسال 33 دلاری شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر