دیدار مدیر عامل سامسونگ با مقامات اپل در آمریکا

عصر کالا- نایب رئیس هیئت مدیره سامسونگ «Kwon Oh-hyun» که یکی از سه مدیرعامل این کمپانی هم محسوب می شود، قصد دارد طی هفته پیش رو به ایالات متحده سفر کرده و با چند مشتری دیدار نماید. گزارش ها از کره جنوبی حکایت از دیدار این مقام ارشد سامسونگ با مدیران رده بالای اپل دارند.

دیدار مدیر عامل سامسونگ با مقامات اپل در آمریکا
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، Kwon Oh-hyun رئیس بخش چیپ ها و قطعات سامسونگ است و از آوریل سال گذشته مدیریت بخش حیاتی تولید نمایشگر یعنی «سامسونگ دیسپلی» را نیز بر عهده داشته. دو مدیرعامل دیگر کمپانی کره ای به ترتیب بخش های تلفن همراه و لوازم خانگی را تحت کنترل دارند.

    زمان بندی سفر مورد بحث از این نظر حائز اهمیت است که طبق گزارشات به دست آمده از منابع کره ای، سامسونگ دیسپلی از جولای یعنی ماه آتی میلادی تولید پنل های نمایشگر OLED برای آیفون های امسال اپل را آغاز می کند. به نظر می رسد Kwon Oh-hyun قصد دارد برای نهایی کردن شرایط قرارداد و ایفای نقش به عنوان تنها تأمین کننده پنل های اولد برای آیفون با مدیران ارشد اپل دیدار کند.

    گفتنیست سامسونگ همواره پتانسیل بسیار بالایی در زمینه تأمین قطعات برای دیگر شرکت ها داشته و چنین مشارکتی با یکی از رقبای اصلی اش یعنی اپل می تواند درآمد و جایگاه فوق العاده ای را برای آنها در پی داشته باشد.

    غول تکنولوژی کره در زمینه چیپ های حافظه و نمایشگرهای OLED کوچک نقش تعیین کننده ای در بازار داشته و Kwon Oh-hyun با مدیریت هر دو بخش فوق، بهترین گزینه برای رایزنی و برآورده ساختن شرایط شرکت به شمار می رود، ضمن اینکه دیدار مدیران رده بالای هر دو کمپانی می تواند راه را برای همکاری های بیشتر در آینده باز نماید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر