معرفی نخستین تلویزیون هوشمند ۴K مجهز به دستیار هوشمند الکسا

عصر کالا- کمپانی آمریکایی وستینگهاوس امروز نخستین سری از تلویزیون های مجهز به دستیار صوتی الکسا را، به عنوان بخشی از خانواده تلویزیون های ۴K و هوشمند خود تحت عنوان «Element»، به بازار معرفی کرد.

معرفی نخستین تلویزیون هوشمند ۴K مجهز به دستیار هوشمند الکسا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، محصولات جدید همچنین زیرمجموعه تلویزیون های «Amazon Fire» شرکت نیز بوده و به صورت پیش فرض (و بدون نیاز به دانگل خارجی) از خدمات و امکانات دستیار صوتی هوشمند الکسا و بیش از 1500 اپلیکیشن آن بهره مند هستند. دستگاه های مذکور علاوه بر امکانات یک تلویزیون هوشمند، تمام ویژگی های اسپیکر هوشمند اِکو را نیز داشته و کاربران می توانند با استفاده از دستورات صوتی و به وسیله تلویزیون خود، سایر لوازم خانگی هوشمند را نیز کنترل کنند.

    تلویزیون های مورد بحث در چهار اندازه 43، 50، 55 و 65 اینچی تولید شده و همگی داراری رزولوشن 4K Ultra HD هستند. همچنین لازم به ذکر است که کاربران با خرید تلویزیون های وستینگهاوس، به خدمات (HBO)، (Netflix)، (Hulu)، (Amazon Prime Video) و (SHOWTIME) نیز دسترسی خواهند داشت.

    تمامی مدل ها از نرخ بازسازی تصویر طبیعی 60Hz و نرخ مؤثر 120Hz بهره مند بوده و به 3 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اند. البته تلویزیون های مورد بحث داراری درگاه USB و کارت حافظه SD نیز هستند و مالکین می توانند در صورت نیاز، با استفاده از این پورت ها فضای ذخیره سازی بیشتری را برای خود فراهم کنند.

    هر کدام از تلویزیون های جدید وستینگهاوس به 4 پورت HDMI، یک خروجی SPDIF، بلوتوث و وای فای مجهز شده اند و علاوه بر امکان اتصال به اینترنت، توانایی استریم زنده تصاویر از طریق سایر گجت ها (مانند تلفن های هوشمند و لپتاپ ها) را نیز خواهند داشت.

    در حال حاضر تلویزیون های وستینگهاوس در هر چهار مدل قابل خریداری هستند و با قیمت 449.99 دلار برای نسخه 43 اینچی، 549.99 دلار برای مدل 50 اینچی، 649.99 دلار برای ورژن 60 اینچی و در نهایت 900 دلار برای بزرگترین تلویزیون به بازار عرضه می شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر