این تلویزیون موزه ای در خانه شماست

عصر کالا- شرکت سامسونگ مدل تازه ای از تلویزیون سری فریم تی وی خود را تولید کرده که به شما امکان می دهد به بسیاری از شاهکارهای هنری جهان از این طریق دسترسی داشته باشید.

این تلویزیون موزه ای در خانه شماست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از انگجت، پیش از این مدل های 55 و 65 اینچی این تلویزیون در معرض دید علاقمندان قرار گرفته بود، اما حالا سامسونگ در نمایشگاه ایفای 2017 از مدل 43 اینچی تلویزیون مذکور رونمایی کرده است.

    با این تغییر بسیاری از افرادی که توان مالی خرید مدل بزرگتر این تلویزیون را نداشتند، حالا می توانند مدل کوچک تر آن را خریداری کنند. فریم تی وی 43 اینچی قادر به پخش تصاویر با دقت 4K بوده و مجهز به تعدادی برنامه نرم افزاری هوشمند نیز هست.

    این تلویزیون دارای یک مجموعه از هزار اثر هنری است که در پس زمینه نمایشگر و در زمان عدم پخش برنامه های تلویزیونی قابل مشاهده است. سامسونگ به زودی محتوای جدیدی را برای مشاهده از طریق این تلویزیون با همکاری موزه پرادو در اسپانیا در دسترس قرار می دهد.

    سامسونگ هنوز قیمت تلویزیون فریم را اعلام نکرده است. زمان دقیق به بازار آمدن تلویزیون مذکور هم کماکان مشخص نیست. اما مدل های 55 و 65اینچی تلویزیون فریم به ترتیب 2000 و 2800 دلار قیمت داشتند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر