با فناوری ۴K در تلویزیون های SUHD سامسونگ ، سینما را به خانه بیاورید

عصر کالا- تلویزیون های SUHD سامسونگ مجهز به فناوری ۴K، تکنولوژی HDR و فناوری انحصاری و نوآورانه کوانتوم دات، بهترین تجربه تصویری را در خانه‌های شما به نمایش می‌گذارند.

با فناوری ۴K در تلویزیون های SUHD سامسونگ ، سینما را به خانه بیاورید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، تماشای تلویزیون دیگر آن تجربه کم‌کیفیت قدیم نیست. تلویزیون‌های امروزی تصویری فراگیر و دقیق را به نسل جدید ارائه می‌کنند که کیفیت آن حتی از تصویر پرده‌های سینما هم بیشتر است. پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا سال 2019 بیش از 330 میلیون تلویزیون‌ 4K UHD در سرتاسر جهان فروخته خواهد شد. فروش این تلویزیون‌ها در سال 2013 تنها دو میلیون دستگاه بود. یک مقایسه ساده بین این دو رقم، افزایش انتظارات و شوق کاربران را برای داشتن بهترین تجربه تصویری در خانه‌ها نشان می‌دهد.
    تلویزیون های SUHD سامسونگ مجهز به تکنولوژی HDR هستند. این ویژگی امکان نمایش جزئی‌ترین اختلاف رنگ‌ها را فراهم می‌سازد و بدین وسیله می‌تواند برای مثال تصاویر تیره رنگ در زمینه تیره و یا تصاویر با رنگ روشن با پس زمینه روشن را از هم تمایز دهد و تماشای تلویزیون را به تجربه‌ای لذت بخش‌تر تبدیل کند.

    فناوری کوانتوم دات در تلویزیون های SUHD سامسونگ

    فناوری انحصاری و نوآورانه کوانتوم دات سامسونگ نیز تعداد و کیفیت رنگ‌های تولید شده را افزایش داده و این یعنی شما می‌توانید تا 64 برابر رنگ بیشتر را در مقایسه با تلویزیون‌های معمولی ببینید. تلویزیون های UHD مختلف از فناوری‌های متفاوتی برای تولید و نمایش رنگ استفاده می‌کنند و در تلویزیون های SUHD سامسونگ تولید و نمایش رنگ از طریق برخورد نور با ذرات کوانتوم‌ دات انجام می‌گیرد.
    تلویزیون های SUHD سامسونگ علاوه بر قابلیت نمایش تصاویر با رزولوشن 8 میلیون پیکسل، دارای مدل‌های Curved نیز هستند که انحنای این تلویزیون‌ها موجب کاهش خستگی چشم‌ بیننده و افزایش میدان دید می‌شود. ضمن اینکه با ایجاد حس فراگیر و افزایش عمق، تصویری شبیه به تصاویر سه بعدی پیش چشم تماشاگران قرار می‌گیرد.

    تلویزیون های SUHD سامسونگ علاوه بر نمایش فوق‌العاده رنگ‌ها، جدیدترین قابلیت‌های هوشمند را هم در خود جای داده‌اند که امکان اتصال دستگاه‌های دیگر کاربر به تلویزیون را به راحتی فراهم می‌کند. همچنین استفاده از فناوری پیشرفته انتقال تصویر یا Smart View امکان اتصال گوشی هوشمند شما به تلویزیون های SUHD را به صورت بی‌سیم فراهم می‌سازد تا بتوانید تصاویر، موسیقی و ویدیوهای ذخیره شده بر روی گوشی هوشمند را بر روی تلویزیون SUHD تماشا نمایید. برای این کار کافیست موبایل یا هر وسیله هوشمند که دارای قابلیت Smart View است یا این اپلیکیشن برروی آن نصب شده را به صورت بی‌سیم به تلویزیون وصل کرده و همه در کنار هم آن را روی صفحه بزرگ تماشا کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر