تلویزیون جدید سامسونگ فریم چوبی همانند قاب عکس دارد

عصر کالا- شرکت سامسونگ به‌عنوان یک تولید کننده محبوب در صنعت لوازم‌خانگی و دیجیتال شناخته می‌شود، به‌طوری‌که محصولات کره‌ای‌ها چون تلویزیون، گوشی موبایل، یخچال و ... انتخاب اول خیلی از افراد است. اکنون سامسونگ از تلویزیون جدیدی پرده برداشته که دارای فریم چوبی است.

تلویزیون جدید سامسونگ فریم چوبی همانند قاب عکس دارد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تک بوک، تلویزیون با فریم چوبی کاربردی همانند یک تلویزیون معمولی برای تماشای فیلم دارد، اما سامسونگ ادعا کرده طراحی آن به‌گونه‌ای انجام شده که با نصب روی دیوار همانند یک قاب عکس به نظر می‌رسد و می‌توان تصاویر و مناظر را روی آن به نمایش گذاشت.

    اکنون کره‌ای‌ها مدل‌های متنوعی از فریم چوبی را در اختیار خریداران قرار داده تا بتوانند با توجه به دکوراسیون و چیدمان منزل خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند، بدین ترتیب تلویزیون با دکوراسیون خانه ست شده و بهترین طراحی را به نمایش می‌گذارد.

    تلویزیون با فریم چوبی سامسونگ با نام The Frame معرفی شده و تا چند روز آینده وارد بازار فروش خواهد شد، البته هنوز قیمت و دیگر قابلیت‌های آن فاش نشده است.

    با خرید The Frame هم از امکانات یک تلویزیون معمولی بهره‌مند خواهید شد و هم می‌توانید از آن به‌عنوان یک تابلوی هوشمند برای نمایش تصاویر خود بهره‌مند شوید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر