معرفی بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ در زمستان ۹۶

عصر کالا- کارشناسان وب سایتهای تخصصی تلویزیون ال‌جی OLED B۷ را بهترین و پیشرفته‌ترین تلویزیون ۵۵ اینچ در زمستان امسال می‌داند.

معرفی بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ در زمستان ۹۶
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، فصل زمستان که می‌شود همه تصمیم می‌گیرند خود را کم‌کم برای سال نو آماده کنند و اولین چیزی که بعد از خانه تکانی به ذهن مردم خطور می‌کند خرید وسایل نو برای منزل است. به دلیل محبوبیت سیستم‌های سرگرمی خانگی مخصوصاً تلویزیون، معمولاً بسیاری از خانواده‌ها به فکر خرید تلویزیون نو می‌افتند و همین تصمیم آغاز یک ماجراجویی پر از چالش در خانواده‌هاست که تا پایان انتخاب نهایی و خرید همچنان ادامه دارد.
    یکی از علل سخت بودن انتخاب تنوع بالای تلویزیون‌ها در بازار است. این روزها اگر فقط به قصد تماشا سری به بازار لوازم صوتی و تصویری بزنید، قطعاً با سردرد و سرگیجه به خانه برمی‌گردید و بدون شک به هیچ نتیجه‌ای هم نخواهید رسید. به شما توصیه می‌کنیم از همان اول با تکیه بر اطلاعاتی که از محصولات مختلف در رسانه‌های معتبر به دست می‌آورید اقدام به خرید کنید.
    تلویزیون ال جی
    از دیگر عواملی که تصمیم‌گیری برای خرید تلویزیون را برای خانواده‌ها دشوار می‌سازد، نظر متفاوت هر کدام از اعضای خانواده در مورد ابعاد صفحه نمایش، فناوری‌های صدا و تصویر و طراحی ظاهری تلویزیون است. مادر خانواده دوست دارد تلویزیون ابعاد جمع و جوری داشته باشد و کمتر فضای خانه را اشغال کند، پدر خانواده می‌خواهد تلویزیونی بخرد که علاوه بر قیمتی مقرون به صرفه، بیشترین امکانات و کیفیت را داشته باشد. نظر بچه‌ها را هم که حتماً خودتان می‌دانید... دلشان می‌‌خواهد تلویزیونشان به اندازه سینمای واقعی بزرگ باشد و از امکانات ارتباطی زیادی برای اتصال کنسول‌های بازی و دستگاه‌های جانبی برخوردار باشد. خب، پس طبیعی است که انتخاب نهایی از کنکور هم سخت‌تر باشد.
    در چنین مواقعی، بهترین راهکار تکیه کردن به نظر کارشناسان و انتخاب مدل مورد نظر در میان بهترین محصولات پیشنهادی آنهاست. آمار نشان می‌دهد با رواج تلویزیون‌های بزرگ‌تر و تمایل روزافزون مشتریان به خرید این تلویزیون‌ها، منطقی‌ترین انتخاب در میان تلویزیون‌ها ابعاد 55 اینچ است که به نظر می‌رسد متناسب با فضای خانه‎ بسیاری از مشتریان ایرانی باشد. تلویزیون‌های 55 اینچ پرفروش‌ترین تلویزیون‌ها در میان برندهای مختلف هستند که به تازگی در مدل‌های مختلف با فناوری‌ها و رده قیمتی مناسب با هر بودجه‌ای به بازار عرضه شده‌اند.
    اگر تصمیم به خرید یک تلویزیون 55 اینچ برای سال نو دارید که بهترین و پیشرفته‌ترین امکانات روز را داشته باشد اما نمی‌دانید کدام مدل از کدام برند را انتخاب کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از بررسی جدید وب سایت rtings.com کمک بگیرید. این وب سایت که کارشناسی خبره در صنعت لوازم الکترونیک است، بیش از 31 مدل تلویزیون 55 اینچ از برندهای مختلف را در اولین ماه‌های سال 2018 بررسی کرده و بهترین مدلی که شما می‌توانید در زمستان امسال بخرید را معرفی می‌کند.
    با این که تعداد تلویویزیون‌های پیشرفته‌ای که نمایشگر LCD دارند معدود بوده و به ابعاد بالاتر از 55 اینچ محدود می‌شوند، اما باز هم می‌توانید بهترین کیفیت ممکن را در زمان خرید یک تلویزیون 55 اینچ داشته باشید. تلویزیون‌های اولد ( OLED) و تلویزیون‌های LCD پیشرفته‌تر که از فناوری کاهش نور موضعی برخوردارند انتخاب خوبی برای آنهایی خواهد بود که می‌خواهند پول خوبی بابت خرید تلویزیون بدهند.
    تلویزیون ال جی
    بهترین تلویزیون: تلویزیون 55 اینچ ال‌جی OLED B7
    کارشناسان وب سایتrtings.com  تمام تلویزیون‌های سال 2017 را بررسی کردند و از میان آنها تلویزیون ال‌جی OLED B7 را بهترین تلویزیون 55 اینچ دانستند. تلویزیون ال‌جی OLED B7 (مدل OLED55B7GI) کیفیت تصویر خارق‌العاده و ارزش خریدی بالاتر از حد متوسط دارد. این تلویزیون از نظر عملکرد با دیگر تلویزیون‌های OLED تفاوتی ندارد و در عین حال که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد، حتی از تلویزیون‌های LCD پیشرفته نیز یک سر و گردن بالاتر است.
    تلویزیون‌های OLED، بر خلاف تلویزیون‌های استاندارد LED و LCD، می‌توانند پیکسل‌ها را به صورت جداگانه خاموش کنند و سیاهی عمیق و کاملی را در کنار کنتراست بی‌نهایت که یکی از مهم‌ترین جنبه‌ها در کیفیت تصویر است به ارمغان آورند. زاویه دید گسترده، عدم کندی و تأخیر در ورود اطلاعات و مات‌شدگی اندک حرکات را نیز باید به محسنات شگفت‌انگیز این تلویزیون افزود. آنهایی که علاقه به بازی‌های کنسول دارند نیز می‌توانند با تکیه بر همین امکانات بهترین تجربه بازی را داشته باشند.
    تلویزیون ال‌جی B7 قطعاً انتخابی خواهد بود که رضایت همه اعضای خانواده با هر سلیقه‌ای را جلب می‌کند. امکانات این مدل بسیار شبیه تلویزیون ال‌جی C7 و مدل گران قیمت‌تر E7 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر