مشکل نمایشگر تلویزیون‌های هوشمند رو شد

عصر کالا- طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران، صفحه نمایش برخی از مدل‌های تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ دچار مشکلاتی شده است.

مشکل نمایشگر تلویزیون‌های هوشمند رو شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از وب سایت اندروید هدلاین، بسیاری از کاربران تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ از سال 2016 میلادی تاکنون گزارش‌هایی را مبنی بر گرم شدن بیش از اندازه صفحه نمایش تلویزیون‌های خود داده بودند.

    بر این اساس، تعداد زیادی از کاربران از موضوع مذکور شکایت داشته و از آن گزارش‌های مفصلی را خطاب به شرکت سازنده ارائه داده اند. البته با اینکه هنوز معلوم نیست که دلیل مشکل گرم شدن ناگهانی و بیش از حد صفحه نمایش تلویزیون‌های هوشمند چه بوده است اما برخی از کاربران از ذوب شدن و از بین رفتن قسمت هایی از نمایشگر خبر داده‌اند.

    گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران نشان می‌دهد که آن دسته از تلویزیون‌های هوشمندی که به پنل‌های ال ای دی سری 6200 و 6300 مجهز بوده‌اند، دارای بیشترین آمار گزارش خرابی بوده‌اند. البته پیشتر هم مشکل مذکور در پنل‌های سری 5200، 5300، 5500، 6350، 6400، 6900 و 7200 مشاهده و گزارش شده بود.

    مشکل گرم شدن صفحه نمایش برخی از مدل‌های تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ خود را به چند شکل مختلف نشان داده است؛ در گوشه‌های صفحه نمایش تلویزیون‌های برخی از کاربران، پیکسل ظهور می‌کند. برخی دیگر از تغییرات شدیدتری در رنگ آن گفته‌اند و برخی از ذوب شدن گوشه ای از نمایشگر تلویزیون‌های خود شاکی بودند.

    بیشتر این گزارش‌ها از سوی کاربران اهل دو کشور ایالات متحده آمریکا و امارات متحده عربی بوده است و آنها از شرکت سازنده تلویزیون‌های خود انتظار دارند که در روزهای آتی با انتشار بیانیه‌ای به موارد و مشکلات پیش آمده پاسخ و توضیح دهد.

    البته این نخستین باری نبوده که سامسونگ با گرم شدن بیش از حد محصولاتش مواجه شده است بلکه سال گذشته بود که گزارشات بسیاری که از انفجار و ترکیدن باتری گلکسی نوت 7 منتشر شد، موجب جمع آوری و عدم فروش این گوشی پرچمدار جدید شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر