تلویزیون‌های سامسونگ راهی به دنیای تلویزیون‌های اینترنتی

عصر کالا- در زمانی نه چندان دور، اولین چیزی که اسم تلویزیون به ذهن هر کسی می‌آورد، تماشای شبکه‌های آنتنی بود. پس از معرفی تلویزیون‌های هوشمند، سامسونگ، استفاده از اینترنت را هم به کاربردهای جدید این دستگاه دوست داشتنی اضافه کرد.

تلویزیون‌های سامسونگ راهی به دنیای تلویزیون‌های اینترنتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ شرکت سامسونگ با همکاری تلویزیون اینترنتی «آیو»، اولین تلویزیون اینترنتی کشور،  امکان ویژه ای را برای خریداران تلویزیون خود در نظر گرفته‌ است.

    در جشنواره سامسونگ-آیو که از  بهمن ماه 1395 شروع شده است، با خرید تلویزیون هوشمند‌، سامسونگ به همه خریداران یک اشتراک رایگان 6 ماهه «آیو»، هدیه می‌دهد، در نتیجه این مشترکین می‌توانند بدون کم شدن حجم اینترنت خود از تماشای فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه‌شان بر روی تلویزیون سامسونگ لذت ببرند. 

    اپلیکیشن آیو که به صورت پیش‌فرض و انحصاری روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ با سیستم عامل تایزن نصب شده است، اجازه دسترسی به برنامه‌های صدا و سیما با امکان ضبط برنامه‌ها و حتی بازپخش یک هفته‌ای برنامه‌های صدا و سیما را به کاربران می‌دهد.

    علاوه بر این موضوع کاربران تلویزیون‌های سامسونگ که  اشتراک رایگان آیو دارند، با این سرویس می‌توانند در هر زمانی، با استفاده از خدمات ویدئو درخواستی آیو به هزاران فیلم و سریال شامل شبکه نمایش خانگی، سریال‌های خارجی، فیلم‌های روز دنیا، مستندها و کارتون‌های دوران کودکی و ....  دسترسی پیدا کنند.  همچنین کاربران می توانند بدون هیچ هزینه‌ای از سرویس آیو اسپرت نیز استفاده و برنامه‌های ورزشی خود نظیر مسابقات فوتبال و تنیس را از طریق این تلویزیون اینترنتی دنبال کنند.

    اما در این میان یک مسئله وجود دارد و آن مصرف شدن حجم اینترنت برای تماشای ویدئوهای آنلاین است. سامسونگ و آیو با هوشمندی این مسئله را برای کاربران حل کرده اند، به این ترتیب که کاربران سرویس‌های اینترنتی آسیاتک و مشترکان همراه اول می‌توانند بدون نگرانی از تمام شدن حجم اینترنت، با استفاده از سرویس آیو روی تلویزیون‌های سامسونگ به تماشای صدها فیلم و سریال بنشینند که در آینده نزدیک دیگر سرویس دهندگان اینترنت نیز به این برنامه اضافه خواهند شد. پس فرصت را از دست ندهید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر