کدام شرکت بیشترین تلویزیون LCD را فروخته است؟

عصر کالا- بازار تلویزیون با آغاز سال ۲۰۱۷ با موقعیت های غیر ثابت و پیچیده ای روبرو بوده است که البته پس از پایان یافتن ۳ ماهه نخست، به ثبات نسبی رسیده است.

کدام شرکت بیشترین تلویزیون LCD را فروخته است؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از آخرین خبر، به تازگی شاهد ارائه ی گزارش WitsView از سهم بازار هر یک از برندهای تولید کننده تلویزیون در جهان بوده ایم. شایان ذکر است که این آمار با تاکید بر تلویزیون و پنل های LCD تولید شده است. این گزارش 3 ماهه نخست سال 2017 را در بر می گیرد. WitsView گزارش می دهد که در این بازه زمانی 44.05 میلیون پنل LCD و یا تلویزیون LCD فروخته شده است که 31% درصد کمتر از 3 ماهه گذشته و 8.4% کمتر از مدت زمان مشابه در سال گذشته بوده است.

    بخش از این کاهش فروش به دلیل تغییرات فصلی است که کریسمس پایان یافته است. اما این آمار که تمام نقاط جهان را در بر می گیرد، همچنان سامسونگ الکترونیک پیشتاز است. سامسونگ الکترونیک در 11 سال گذشته به عنوان پر فروش ترین تلویزیون جهان شناخته شده است؛ با این وجود LG، رقیب هموطن آن نیز از وضعیت مناسبی برخوردار بوده است. تغییرات منفی ال جی تنها 12.3% درصد بوده است و چشم انداز آینده این صنعت با ابهاماتی روبرو است. با تمام این موارد، WitsView پیشبینی کرده بود که در سال 2017 تعداد 224 میلیون تلویزیون LCD فروخته خواهد شد که این رقم به تازگی به 219 میلیون عدد کاهش یافته است. همچنین فروش پنل های LCD در کشور چین نیز به طور چشمگیری کاهش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر