سخنگوی سازمان تعزیرات عنوان کرد؛

پیگیری تخلفات رجیستری موبایل

عصر کالا- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات تخلفات رجیستری موبایل در ۱۴ پرونده آغاز کرده و ۴ زن و ۱۰ مردم متهم به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

پیگیری تخلفات رجیستری موبایل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایبِنا، سیدیاسر رایگانی با اشاره به تخلفات رخ داده در حوزه رجیستری تلفن همراه گفت: سازمان تعزیرات از چندی پیش رسیدگی به 14 پرونده تخلف رجیستری موبایل را آغاز کرده که متهمان این پرونده ها 4 زن و 10 مرد بودند که به شعبه 22 تعزیرات حکومتی استان تهران احضار شدند.

    وی گفت: پس از دریافت اعترافات متهمان و مدارک ارائه شده در نهایت رئیس شعبه رسیدگی کننده، تخلف 13 پرونده را محرز اعلام و متهمان را به پرداخت 864 میلیارد و 232 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

    رایگانی گفت: یکی از پرونده ها نیز به علت عدم صلاحیت سازمان در رسیدگی برابر قانون به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شده است. سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص بیشترین میزان محکومیت صادر شده برای این پرونده ها گفت: بیشترین میزان محکومیت صادره متعلق به فردی به نام ح. ت است که به پرداخت 127 میلیارد ریال محکوم شده است.

    وی گفت: البته این احکام هنوز قطعی نیست و در صورت اعتراض متهمان به شعبه تجدید نظر خواهد رفت. سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره 26 عنوان پرونده گرانفروشی گوشی تلفن همراه نیز گفت: 5 پرونده با توجه به تجدیدنظر خواهی متهمان دوباره در شعب تجدید نظر در حال رسیدگی است و 14 پرونده در شعب بدوی رسیدگی می شود و دو پرونده نیز با میزان

    سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه متهم یکی از پرونده ها با ارائه مدارک، حکم برائت گرفته است، افزود: برای سه پرونده حکم محکومیت به پرداخت 37 میلیارد ریال جریمه در حق صندوق صادر شده است و چنانچه متهمان به رای صادره در مدت قانونی اعتراض نکنند رای صادره اجرایی می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر