تعزیرات:

فروش سبدی کالا، مصداق فروش اجباری است

عصر کالا- مدیر کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: فروش سبدی کالا توسط برخی فروشگاه‌ها و واحدهای صنفی، مصداق فروش اجباری و تخلف است.

فروش سبدی کالا، مصداق فروش اجباری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، سید یاسر رایگانی در پاسخ به این سئوال که برخی فروشگاه‌‌ها در این ایام مبادرت به فروش سبدی کالا می‌کنند اظهار کرد: این کار مصداق بارز فروش اجباری و تخلف است و اگر مردم مشاهده کردند می‌توانند به سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، اتحادیه مربوطه یا سازمان تعزیرات حکومتی گزراش دهند.

    این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بر اساس ابلاغیه‌های صادره از سوی سازمان تعزیرات به ادارات تعزیرات سراسر کشور، تخلفات صنفی خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و سعی می‌شود احکام این پرونده‌ها به سرعت صادر شود.

    به گفته رایگانی، در صورتی که بازرسان سازمان حمایت یا اتحادیه‌ها، گزارش‌های واصله از سوی مردم را تخلف تشخیص دهند، آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌دهند و تعزیرات نیز به سرعت به پرونده‌های وارده رسیدگی می‌کند.

    مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: می‌خواهیم بدانیم چه اتفاقی افتاده که شرکت‌های تولید کننده و وارد کننده که تا چند ماه قبل با تبلیغات گسترده در رسانه‌ها اقدام به فروش اقساطی می‌کردند، در حال حاضر و در وضعیت موجود حرف از فروش سبدی محصولات می‌زنند و عملا از ارائه محصول به بازار خودداری می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر