صالحی در بازدید از نمایشگاه فرش:

محدودیت‌های پیش‌ روی صادرات فرش دستباف باید برداشته شود

عصر کالا- رئیس سازمان انرژی اتمی بابیان اینکه محدودیت‌های پیش روی صادرات فرش دستباف ایرانی باید از میان برداشته شود، گفت:باید موانع و مشکلات پیش روی تولید و صادرات این هنر-صنعت اصیل ایرانی را رفع کرد.

محدودیت‌های پیش‌ روی صادرات فرش دستباف باید برداشته شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی، دقایقی قبل از بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف ایران بازدید کرد.

    وی با تاکید بر ضرورت توجه به هنر-صنعت اصیل فرش دستباف ایران، گفت: باید موانع و مشکلات پیش روی صادرات فرش دستباف را از میان برداشت.

    صالحی با بیان اینکه فرش دستباف را در دنیا به نام پرشین کارپت می‌شناسند، گفت: فرش دستباف ایرانی باید بدون محدودیت به بازارهای جهانی صادر شود تا در نهایت بتواند مردم کشورهای دیگر دنیا را به خود علاقمند کرده و پس از آن، راه خود را به بهترین شکل به بازارهای جهانی باز کند.

    همچنین در این دیدار، فرشته دستپاک، رئیس مرکز ملی فرش ایران نیز با بیان اینکه فروش فرش دستباف ایران طی روزهای گذشته بسیار افزایش داشته و بسیاری از تاجران بزرگ فرش دستباف برای صادرات، با توجه به عدم افزایش قیمت این کالای ایرانی در مقابل دلار و طلا خرید را در شرایط کنونی جذاب می‌دانند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر