راز‌های موجود در کنسول پلی استیشن ۴

عصر کالا- به تازگی برخی از کاربران نکات جالبی درباره کارآیی کنسول PS۴ منتشر کرده‌اند که کمتر کسی از آن‌ها آگاهی داشت.

راز‌های موجود در کنسول پلی استیشن ۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، با وجود گذشت 6 سال و نیم از زمان عرضه کنسول  PS4 هنوز هم اطلاعاتی درباره این کنسول وجود دارد که کسی از آن‌ها آگاهی ندارد. پلی استیشن 4 نسل هشتم کنسول‌های سونی است که در 15 نوامبر 2013 و در آمریکای شمالی توزیع شد. به تازگی در یکی از شبکه‌های اجتماعی یکی از کاربران پوستری را منتشر کرد که در فضای مجازی بسیار بازخورد داشت. این پوستر مربوط به قابلیتی در کنسول PS4 بود که از سال 2016 به آن اضافه شده است و هنوز بسیاری از کاربران از آن آگاهی ندارند.

    بیشتر گیمر‌ها کنسول‌ها را فقط ابزاری برای اجرای بازی‌ها می‌دانند این در حالی است که بسیاری از کنسول‌ها دارای قابلیت‌های خاص و پنهانی هستند که فقط برخی از کاربران به آن‌ها دست پیدا می‌کنند. برای دسترسی به جزئیات مخفی در کنسول پلی استیشن 4 کافی است دکمه ضربدر را فشار داده تا صفحه جزئیات باز شود و سپس دکمه مربع را زده تا تمامی موارد مخفی در کنسول نمایش داده شود.

    صفحه PlayStation UK در توییتر این خبر را به تازگی منتشر کرده است تا کسانی که از این قابلیت آگاهی نداشته‌اند نیز از این قابلیت استفاده کنند. همچنین سونی اعلام کرد از این موارد مخفی در کنسول‌های این شرکت زیاد است و بهتر است کاربران تغییرات هر بروزرسانی را مطالعه کنند تا از موارد مخفی آگاه شوند.

    هنگامی که کاربر کنترلر PS4 را به شارژ می‌‌‌زند و همزمان از آن استفاده می‌کند، وقتی که دسته به شارژ کامل نزدیک می‌شود اجرای فرامین را با کمی تاخیر انجام می‌دهد که از این طریق کاربر باید از شارژ شدن دسته آگاهی پیدا کند. علاوه بر این هنگام شارژ کامل رنگ چراغ کنترلر نیز تغییر می‌کند.

    پلی استیشن 4 برای افرادی که از بینایی پایین‌تری برخوردار هستند هم راهکاری ارائه داده است، این افراد اگر دکمه‌ پلی استیشن و مربع را با هم فشار دهند مقداری روی صفحه زوم خواهد شد که باعث تسلط بیشتر گیمر به بازی می‌شود.

    با انتشار این اخبار بسیاری از کاربران منتظر عرضه نسل بعدی کنسول شرکت سونی هستند تا بفهمند در کنسول نسل آینده سونی چه مواردی وجود دارد، از طرفی هم قطعا شرکت سونی در این کنسول راز‌هایی را قرار خواهد داد که گیمر‌ها را شگفت زده خواهد کرد. در هر صورت برای اطلاعات بیشتر باید تا عرضه نسل بعدی کنسول‌های شرکت سونی صبر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر