۱ میلیون نینتندو سوییچ در ژاپن فروخته شد

عصر کالا- به نظر می‌رسد که نینتندو بار دیگر شرایط خوبی پیدا کرده است.

۱ میلیون نینتندو سوییچ در ژاپن فروخته شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، این شرکت با عرضه سوییچ توانست دوران سخت Wii U را کنار بگذارد و دستگاهی راهی بازار کند که افراد زیادی آن را دوست دارند. از نظر فروش هم تا این لحظه کنسول جدید نینتندو شرایط بسیار بهتری در مقایسه با کنسول قبلی داشته است. امروز مشخص شد که فروش این کنسول تنها در کشور ژاپن از مرز یک میلیون دستگاه گذشته است.  البته که ژاپنی‌ها همیشه از کنسول‌های خودشان به شدت پشتیبانی می‌کنند، اما وقتی یک کنسول بازی می‌تواند بازار ژاپن را به دست بیاورد، موفقیت خوبی در سایر منطقه‌های دنیا کسب خواهد کرد.

    بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که کنسول پلی‌استیشن 4 در 49 هفته توانست به فروش 1 میلیون دستگاه در ژاپن برسد و این درحالیست که سوییچ پس از گذشت تنها 17 هفته به این فروش دست پیدا کرد. البته کنسول DS در چهار هفته به فروش 1 میلیون دستگاه رسید و کنسول Wii هم در شش هفته به این فروش دست پیدا کرد.

    در این آمار گفته شده که بازی Mario Kart 8 Delux بیش از 501 هزار نسخه فروش داشته است. پس از این بازی هم عنوان The Legend of Zelda قرار گرفته که فروش 460 هزار نسخه‌ای داشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر