نسخه طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم به زودی عرضه خواهد شد

عصر کالا- به نظر می‌رسد که شایعه‌ها حقیقت داشتند و شرکت سونی تصمیم دارد نسخه طلایی رنگ کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم را هفته آینده با قیمت ۲۵۰ دلار عرضه کند.

نسخه طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم به زودی عرضه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، اگه به خاطر داشته باشید، هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه طلایی رنگ کنسول پلی استیشن 4 اسلیم به زودی عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد که یکی از کاربران شبکه توییتر با نام کاربری Wario64 موفق شده است به تبلیغات هفتگی یکی از فروشگاه‌های شرکت سونی دست پیدا کند. در این تبلیغات تاریخ عرضه این کنسول نیز اعلام شده‌ است و بر روی جعبه کنسول برچسب «تعداد محدود» نیز به چشم می‌خورد.

    طبق اطلاعات منتشر شده در تبلیغات مذکور، این کنسول با یک ترابایت حافظه، در رنگ طلایی و با قیمت 250 دلار در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) امسال عرضه خواهد شد.

    البته شرک سونی هنوز هم این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده است، اما با توجه به این مدارک، نمی‌توان آن را یک شایعه دانست. لازم به ذکر بوده که این اولین باری نیست که تبلیغات شرکت سونی به دست افشاگران می‌افتد. در سال 2015 یکی از همین تبلیغات که به کاهش قیمت کنسول پلی استیشن 4 اشاره داشت، پیش از تایید رسمی به دست کاربران منتشر شد.

    علاوه‌بر این، در تبلیغات مذکور اعلام شده است که در هفته آینده بازی‌های Horizon: Zero Dawn و Mass Effect: Andromeda بیست دلار تخفیف خورده و به قیمت 40 دلار به فروش خواهند رسید. عناوین قدیمی‌تر از جمله Battlefield 1 ،Grand Theft Auto V و NBA 2K17 هم با 30 دلار قابل تهیه خواهند بود.

    در حال حاضر کنسول پلی استیشن 4 اسلیم تنها در رنگ‌های مشکی مات و سفید یخچالی عرضه شده است. البته برای خرید رنگ سفید یخچالی این کنسول باید باندل Call of Duty: Infinite Warfare آن را سفارش داد. جالب است بدانید که شرکت سونی یک بار در گذشته نسخه طلایی کنسول پلی استیشن 4 استاندارد را عرضه کرده بود، اما آن کنسول تنها از طریق برنده شدن در رقابت‌های رستوران زنجیره‌ای Taco Bell قابل دسترس بود!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر