شرکت گوگل، پلی استور را با تغییراتی بزرگ آپدیت خواهد کرد

عصر کالا- شرکت گوگل قصد دارد موتور جستجوگر نرم افزاری خود را با تغییراتی بزرگ به روزرسانی کند.

شرکت گوگل، پلی استور را با تغییراتی بزرگ آپدیت خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت گوگل امروز به صورت رسمی اعلام کرد که سه تغییر جدید برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان سیستم عامل اندروید در گوگل پلی خود اعمال خواهد کرد.

    هدف از این تغییرات افزایش رضایت کاربران و هدفمند شدن عملکرد نرم افزارهای منتشر شده در این موتور جستجوگر نرم‌افزاری است. گفتنی است؛ این تغییرات به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به افزایش سرعت و افزایش امنیت نرم افزارهای موجود در گوگل پلی کمک خواهند کرد.

    تغییر اول قانونی است که گوگل برای توسعه دهندگان نرم افزارهای اندرویدی وضع کرده است. بر اساس این قانون سازندگان موظف هستند که نرم افزارهای خود را برای حداقل دو نسخه قبل‌تر از اندروید 8 اورئو بسازند تا گوشی های بیشتری بتوانند از نرم افزارهای موجود بهره مند شوند. رعایت این قانون برای نرم افزارهایی که از ماه آگوست 2018 عرضه خواهند شد الزامی خواهد بود.

    تغییر دوم که قرار است از آگوست 2019 اعمال شود، اجبار به ساخت هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی نرم افزارها توسط توسعه دهندگان است.

    همچنین تغییر سوم و آخر نیز به افزایش امنیت نرم افزارهای موجود در گوگل پلی اختصاص دارد، چرا که قرار است به زودی شرکت گوگل قوانین امنیتی جدیدی برای انتشار نرم‌افزار در گوگل پلی اعمال کند که احتمال هک و سرقت اطلاعات کاربران را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر