توقف به روز رسانی های امنیتی برای مدل ۲۰۱۶ گوشی های J۳، J۱ و A۳

عصر کالا- شرکت سامسونگ به روز رسانی های امنیتی برای مدل ۲۰۱۶ گوشی های J۳، J۱ و A۳ را متوقف می کند.

توقف به روز رسانی های امنیتی برای مدل ۲۰۱۶ گوشی های J۳، J۱ و A۳
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در حوزه مسائل امنیتی و حفظ حریم خصوصی بسیار جدی است. این شرکت برای گوشی های انتخاب شده اندروید به روز رسانی های امنیتی ماهانه و سه ماهانه منتشر می کند. این به روز رسانی ها در امتداد پچ های مربوط به مسائل امنیتی  سامسونگ، شامل پچ هایی است که برای سیستم عامل اندروید منتشر می شود و مربوط به ایرادات امنیتی است که گوگل منتشر می کند.

    با این وجود این به روز رسانی ها تنها چند سال پس از انتشار برای گوشی ها خواهند آمد. سامسونگ به روز رسانی های امنیتی برای برخی گوشی های انتخاب شده را به صورت ماهانه و برخی دیگر از این به روز رسانی ها را به صورت سه ماهه انجام می دهد.

    به نظر می رسد حداقل سه گوشی هوشمند سامسونگ دیگر به روز رسانی های امنیتی را دریافت نخواهند کرد زیرا شرکت کره ای به تازگی صفحه امنیتی اندروید را به روز رسانی کرده و این گوشی ها را از لیست حذف کرده است.

    گوشی های گلکسی J1، گلکسی J3 و گلکسی A3 را که همگی دو سال پیش عرضه شدند از این به بعد به روز رسانی امنیتی جدید دریافت نخواهند کرد. از سوی دیگر گوشی جدید سامسونگ گلکسی A8(2018) به این لیست ماهانه اضافه شد. در حالی که گلکسی A8+(2018)، گلکسی J2(2018) و گلکسی تب Active 2 به لیست سه ماهه منتقل شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر