تصمیم جدید برای حذف برخی برنامه‌ها از پلی‌استور

عصر کالا- گوگل اعلام کرده است که اپلیکیشن‌هایی را که برروی لاک اسکرین یا صفحه قفل گوشی کاربران به تبلیغات اقدام می‌کنند، از پلی استور گوگل حذف خواهد کرد.

تصمیم جدید برای حذف برخی برنامه‌ها از پلی‌استور
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱:۰۰

    به  گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، شرکت گوگل در یک اقدام جدید که به نفع کاربران خواهد بود، اعلام کرده است که قصد دارد اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی را که برروی لاک اسکرین یا صفحه قفل گوشی کاربران تبلیغ می‌کنند، از فروشگاه آنلاین و اینترنتی خود یعنی پلی استور گوگل حذف کند.

    بسیاری از کاربران در فضای مجازی بیان کرده بودند که پس از نصب و راه اندازی برخی اپلیکیشن‌ها برروی گوشی هوشمند اندرویدی خود، شاهد تعداد بی‌شماری از تبلیغات هستند که بر روی صفحه قفل یا لاک اسکرین (lock screen) نمایشگر گوشی آنها خود به خود اجرا می شوند. این امر موجب ناخشنودی و نارضایتی بسیاری از کاربران در سراسر جهان شده بود و از فروشگاه‌های آنلاین نظیر گوگل درخواست کرده بودند که با این اپلیکیشن‌ها برخورد کنند.

    هم اکنون بنظر می‌رسد گوگل تصمیم گرفته است که به منظور رضایت کاربران و جلوگیری از اجرای تبلیغات بر روی صفحه گوشی آنها، اقدام به ممنوعیت و حذف اپلیکیشن هایی از این دست خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر