قابلیت حذف جستجوی ویدئو در آپدیت جدید یوتیوب

عصر کالا- یوتیوب قابلیت جدیدی اضافه کرده و به کاربران خود اجازه می دهد تاریخچه جستجوی ویدئوهای خود را حذف کنند.

قابلیت حذف جستجوی ویدئو در آپدیت جدید یوتیوب
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، اپلیکیشن یوتیوب ویژگی Incognito را برای کاربران اندروید فراهم کرده است. با کمک این قابلیت هرگونه ویدئویی از تاریخچه نمایش دستگاه کاربر حذف می شود. گوگل کروم نیز مشابه این قابلیت را برای پاک کردن تاریخچه جستجو ها ارائه می کند.

    گوگل به طور پیش فرض هرآنچه که کاربر جستجو کند و در پلتفورم پخش ویدئو به نمایش درآید، ثبت می کند. این فرایند برای شخصی سازی پیشنهاد ویدئوها و بهبود تبلیغات هدفمند ارائه می شود.

    به هرحال  مواقعی که فرد تمایلی ندارد جستجو برای یک ویدئوی خاص در تاریخچه گوگل ثبت شود، می تواند از حالت Incognito  استفاده کند. در این حالت قابلیت ردیابی گوگل خاموش می شود. هرچند این ویژگی هنوز هم به ISP ها اجازه می دهد تمام فعالیت های کاربر را رصد کنند.

    درهمین راستا یوتیوب نیز حالت Incognito را برای دستگاه های اندروید فعال کرده است. این ویژگی بخشی از نسخه 13.25.56 یوتیوب است که از هم اکنون در گوگل پلی استور وجودد دارد.

    برای فعال سازی حالت Incignito در یوتیوب کاربر باید روی آواتار حساب کاربری خود در سمت راست موبایل یا تبلت کلیک کند تا منو اصلی باز شود.در این بخش گزینه Turn on Incognito را روشن کند.

    فعال سازی این ویژگی قابلیت بررسی پیام های ورودی، نوتیفیکیشن ها و ویدئوهای آپلود شده را برای کاربر مسدود می کند.

    هنگامیکه وضعیت Incognito روشن شد، یک لوگوی کوچک با کلاه و عینک در گوشه صفحه نمایش داده می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر