گوگل مپس حالا اجازه می دهد که در سیارات منظومه شمسی هم گشت و گذار کنید

عصر کالا- گوگل امروز آپدیتی برای سرویس گوگل مپس منتشر کرده که به شما اجازه می دهد تا سفری مجازی در کره ماه و دیگر سیارات منظومه شمسی داشته باشید.

گوگل مپس حالا اجازه می دهد که در سیارات منظومه شمسی هم گشت و گذار کنید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، در این به روز رسانی تصاویر سیاراتی مثل پلوتو، زهره و بعضی قمرهای مهم آن ها به آرشیو تصاویر گوگل مپس اضافه شده تا کاربران به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنند.

    با دریافت این به روز رسانی در مجموع می توانید تصاویر 16 صورت فلکی را مستقیما از گوگل مپس تماشا کنید. البته شایان ذکر است که گوگل مدت هاست آرشیو تصاویر اختصاصی خود از سیاراتی مثل مریخ و کره ماه را به کاربرانش ارائه می کند، اما هیچ کدام از آن ها تا امروز به طور مستقیم از گوگل مپس قابل دسترسی نبودند.

    بنابراین اگر دوست دارید که سفری مجازی به سیارات منظومه شمسی و قمرهای بزرگ زحل مثل انسلادوس، دیون و لاپتوس داشته باشید، همین حالا می توانید این کار را در گوگل مپس انجام بدهید. بد نیست بدانید که گوگل برای تهیه این تصاویر با Björn Jónsson، هنرمند فعال در زمینه خلق تصاویر نجومی همکاری کرده است.

    برای دسترسی به تصاویر این سیارات و قمرها در گوگل مپس کافیست روی این لینک کلیک کرده یا آنقدر زوم روی نقشه را کم کنید که از اتمسفر کره زمین خارج بشوید. همچنین بعد از اتمام گشت و گذارتان در سیارات هم می توانید سری به ایستگاه فضایی بین المللی بزنید که چند وقت پیش در قالب یک به روز رسانی به برنامه استریت ویو گوگل اضافه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر