با بلندگوی قابل حمل Level Box Slim سامسونگ بیشتر آشنا شوید

عصر کالا- سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ از محصولی رونمایی کرد که جدا از کاربردهای متنوع، به دلیل طراحی خاص و ویژه خود، مورد توجه همگان قرار گرفت. Level Box Slim تازه‌ترین بلندگوی قابل حمل (portable) سامسونگ است که به لطف وزن ۲۳۶ گرمی و ابعاد جیبی خود همراهی همیشگی و راحت برای کاربران خواهد بود

با بلندگوی قابل حمل Level Box Slim سامسونگ بیشتر آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا»به نقل از آخرین خبر؛این بلندگو به خاطر طراحی زیبا و منحصر‌به‌فردش جایزه طراحی برتر را از انجمن بین‌المللی طراحی iF (International Forum Design) دریافت کرد. این انجمن که در آلمان قرار دارد بیش از 60 سال است که طراحی بدنه، بسته‌بندی و نحوه ارتباط محصول با کاربران را مورد بررسی قرار می‌دهد و جوایزی را به محصولات برتر اهدا می‌کند. این جایزه که یکی از مهم‌ترین و معتبرترین جوایز طراحی در سرتاسر جهان است هر ساله پس از بررسی بیش از پنج هزار محصول به برترین طراحی اهدا می‌شود که در سال 2017 Level Box Slim سامسونگ شایسته دریافت آن شناخته شد.


    بلندگوی سبک Level Box Slim سامسونگ از طریق بلوتوث به گوشی‌های هوشمند متصل می‌شود و موسیقی مورد نظر کاربران را با قدرت بیشتری پخش می‌کند. همچنین Level Box Slim از استاندارد IPx7 بهره می‌برد که نشان‌دهنده نفوذناپذیری این محصول در عمق یک متری آب به مدت نیم ساعت است. با توجه به این قابلیت می‌توان بدون کوچک‌ترین نگرانی با این بلندگو از شنیدن موسیقی در حمام و استخر خانه لذت برد. ضمن اینکه دغدغه‌ای هم بابت از دست دادن تماس‌های تلفنی وجود نخواهد داشت، چرا که میکروفن داخلی Level Box Slim پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و اعلانات صوتی را امکان‌پذیر کرده است.

    چرا بلندگوی جیبی

    گوشی‌های هوشمند با تمام قابلیت‌های جذاب خود، وسیله‌ای مختص پخش موسیقی آن هم با کیفیت بالا نیستند، به همین دلیل افرادی که می‌خواهند از موسیقی مورد علاقه‌شان لذت بیشتری ببرند، دنبال بلندگویی سبک، پرقدرت، باکیفیت و البته قابل حمل می‌گردند تا بتوانند همیشه و همه‌جا به موسیقی مورد علاقه خود با بهترین کیفیت ممکن گوش دهند. همین موضوع سبب شده مهندسان سامسونگ به فکر طراحی Level Box Slim بیفتند. به غیر از این در بسیاری از موقعیت‌ها و شرایط، امکان استفاده از گوشی‌های هوشمند وجود ندارد؛ برای مثال گوش دادن به موزیک در حمام و استخر با اینکه خیلی هیجان‌انگیز است، اما ریسک بالایی هم برای گوشی‌ کاربران دارد. این موضوع در مورد فضاهای بیرونی مانند ، پارک و یا فضاهای ورزشی نیز صدق می‌کند. در چنین مکان‌هایی یک لحظه غفلت از سوی صاحبان گوشی‌های هوشمند کافی‌ است تا نمایشگر آنها صدمه ببیند یا حادثه‌ای ناگوار برای دستگاه مورد علاقه کاربر رخ دهد. به همین دلیل بهتر است در چنین فضاهایی به جای استفاده از گوشی‌های هوشمند، بلندگویی به همراه داشته باشیم تا بدون کوچک‌ترین ریسکی از موسیقی لذت ببریم.

    طراحی و کارایی

    علاوه بر وزن سبک 236 گرمی و ضدآب بودن، طراحی این بلندگو نیز به گونه‌ای صورت گرفته تا به راحتی بتوان از این محصول در هر مکان و هر زمانی استفاده کرد. در واقع ابعاد این بلندگو به شکلی است که می‌توان آن را مانند یک کیف پول در جیب شلوار قرار داد. البته برای قرار گرفتن Level Box Slim روی سطوح صاف، پایه‌ای در پشت بدنه تعبیه شده تا در مواقع لزوم به صورت ایستاده در میزها و صندلی‌ها قرار بگیرد. ظرفیت بالای باتری یکی دیگر از بخش‌های جالب توجه Level Box Slim است. باتری این بلندگو ظرفیت 2600 میلی‌آمپر دارد که امکان پخش مداوم موسیقی به مدت 10 ساعت را دارد. زمان اتمام شارژ باتری در حالت استندبای نزدیک 800 ساعت است تا خیال کاربران از بابت شارژهای مداوم راحت شود. درون جعبه Level Box Slim یک کابل دو سر میکرو USB وجود دارد که امکان شارژ باتری گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. در واقع ظرفیت بالای باتری و وجود این کابل فرصتی فراهم کرده تا بلندگوهای همراه Level Box Slim کارکردی مشابه پاوربانک‌ها داشته باشند.

    این بلندگو با اپلیکیشن Samsung Level سازگار است و از طریق این برنامه می‌توان از روی گوشی‌های هوشمند علاوه بر کنترل میزان صدای بلندگو، بر تمامی بخش‌ها مانند مقدار شارژ دستگاه نظارت کرد.

    شنیدن موسیقی از یک دستگاه ویژه و خاص صوتی، تجربه متفاوتی را به گوش‌ها منتقل می‌کند. تجربه‌ای لذت‌بخش که اگر با یک اسپیکر همراه انجام شود، همیشه و همه‌جا می‌توانیم از آن بهره‌مند شویم. بلندگوی

    Level Box Slim سامسونگ به دلیل ظرفیت بالای باتری و امکان شارژ گوشی‌های هوشمند، نه تنها یک دستگاه صوتی همیشه همراه، که محصولی کارآمد برای تمامی کاربران خواهند بود. این بلندگو در سه رنگ آبی، قرمز و مشکی طراحی و به بازار عرضه می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر