قیمت تلویزیون OLED دیواری ۴K ال جی برابر قیمت یک خودرو است!

عصر کالا- تلویزیون OLED دیواری ۴K ال جی که رونمایی آن در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ تعجب همه را برانگیخت، اکنون عرضه شده است. قیمت این محصول بسیار بالا در نظر گرفته شده است.

قیمت تلویزیون OLED دیواری ۴K ال جی برابر قیمت یک خودرو است!
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از گجت نیوز ؛ اگرچه تنها با پرداخت 7 هزار و نهصد و نود و نه دلار می‌توان تلویزیون 65 اینچی جدید این شرکت را خریداری کرد، اما برای داشتن مدل بزرگتر آن باید 19 هزار و نهصد و نود و نه دلار پرداخت کنید. این تلویزیون یک شاهکار به تمام معنا در طراحی است که می‌توان آن را بر روی هر دیوار دارای سطح صافی آویزان کرد.

    بر روی تلویزیون OLED دیواری 4K ال جی هیچ درگاهی وجود ندارد

    از آنجایی که این تلویزیون دیواری ال جی تنها 0.2 اینچ ضخامت دارد، باید کابل‌های مورد نیاز همچون کابل اچ دی ام آی و دیگر کابل‌های صوتی را به ساندبار Dolby Atmos آن که در زیر تلویزیون قرار می‌گیرد متصل کرد. تمامی تلویزیون‌ های سری W ال جی از هر چهار استاندارد تصاویر HDR یعنی HDR10 ،Dolby Vision ،HLG و Advanced HDR پشتیبانی می‌کنند. مهمترین خصیصه آن‌ها در کنار پشتیبانی از نرم افزار تلویزیون هوشمند WebOS 3.5، پشتیبانی از رزولوشن 4K است، به همین دلیل بهترین وضوح ممکن را به کاربران ارائه می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر