تلویزیون OLED ال جی به عنوان بهترین تلویزیون EISA Award انتخاب شد

عصر کالا- تلویزیون OLED ال جی توسط اتحادیه محصولات صوتی و تصویری اروپا (EISA) به عنوان بهترین تلویزیون برگزیده شد. این جایزه برای ششمین بار به تکنولوژی OLED ال جی رسید.

تلویزیون OLED ال جی به عنوان بهترین تلویزیون EISA Award انتخاب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، تلویزیون OLED ال جی مدل فوق باریک OLED65E7 به عنوان برنده بخش EISA OLED TV 2017-2018 به خاطر کیفیت تصویر فوق‌العاده و زاویه دید گسترده مورد تقدیر قرار گرفت. داوران EISA همچنین این تلویزیون را به خاطر پشتیبانی از دو فرمت HDR 10 و Dolby Vision و پخش صدایی سینمایی تحسین کردند.
    دیگر محصول ال جی یعنی تلویزیون SUPER UHD مدل 55SJ850V در بخش EISA LCD TV 2017-2018 به خاطر رنگ‌های غنی و زاویه دید گسترده مفتخر به دریافت جایزه شد و به عنوان بهترین تلویزیون معرفی گردید. این تلویزیون از فناوری Nano Cell ال جی و رابط کاربری پیشرفته webOS 3.5 استفاده می‌کند. همچنین در این تلویزیون از فناوری Active HDR استفاده شده که به واسطه‌ آن هر صحنه‌ای که به نمایش درمی‌آید بهینه‌سازی شده تا نزدیک‌ترین تصویر به واقعیت را از هر زاویه شاهد باشید.

    به علاوه، ساندبار مدل SJ9 ال جی جایزه بخش EISA Soundbar 2017-2018 را به خاطر طراحی مدرن و صدای کاملا شفاف گرفت. صدایی که کیفیت آن تا حد زیادی مدیون فناوری پیشرفته Dolby Atmos است. با فناوری Dolby Atmos صدا می‌تواند از هر کجای یک محیط پخش شده (حتی از بالای سر شنونده) تا یک تجربه شنیدنی همه‌جانبه و فراگیر ایجاد شود.
    پیشروی تلویزیون OLED ال جی در بازار تلویزیون‌ها

    ال جی صمیمانه از داوران EISA Award به خاطر تقدیر از پیشرفته کردن فناوری OLED برای فضای خانگی تشکر می‌کند. تلویزیون های OLED ال جی به پیشروی خود در بازار تلویزیون‌ها ادامه خواهد داد. آن هم با تلویزیون‌هایی که به خاطر فناوری پیشرفته، کیفیت تصویر فوق‌العاده و طراحی بی‌نظیر مورد تحسین قرار گرفته‌اند.
    جشنواره معتبر EISA Awards هرساله برگزار شده و داوران آن شامل سردبیران بهترین مجلات صوتی تصویری 20 کشور اروپایی، استرالیا و آمریکا می‌شوند. تمامی محصولات بر اساس معیار‌های مشخصی مثل فناوری، طراحی و نوآوری سنجیده می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر