نگاهی به کنفرانس برنامه‌نویسان تایزن ۲۰۱۷

آینده سیستم ‌عامل تایزن در تلویزیون‌های سامسونگ

عصر کالا- شرکت سامسونگ در پنجمین کنفرانس سالانه برنامه‌نویسان سیستم عامل تایزن در شهر سانفرانسیسکو، پلتفرم توسعه‌ یافته‌ای از این سیستم عامل را برای تلویزیون‌های هوشمند معرفی کرد.

آینده سیستم ‌عامل تایزن در تلویزیون‌های سامسونگ
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ال کا ایران، در این کنفرانس دو روزه مدیران سامسونگ درباره فرصت‌های تجاری ایجاد شده با این پلتفرم صحبت کرده و از مطالعات موردی درباره شرکت‌هایی صحبت کردند که به توسعه اکوسیستم تایزن کمک کرده‌اند.

    در این کنفرانس که با شعار «آماده اتصال باشید! همراه شوید!» برگزار شد، مدیران صنعتی به سخنرانی پرداخته و در عین حال جلسات مباحث فنی و نمایشگاه‌های فناوری برای برنامه نویسان و طراحان این پلتفرم، تولیدکنندگان سخت‌افزار و نیز فروشندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار برگزار شد.

    هیوگان لی، معاون مدیر اجرایی شرکت سامسونگ می‌گوید «این کنفرانس فرصتی بود تا بر روی کار با شرکای خودمان و برنامه‌نویسان برای توسعه برنامه‌نویسی در پلتفرم تایزن تمرکز کنیم. با ایجاد سیستمی که ارزش و تجربه‌های جدیدی را در اختیار کاربران تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌دهد، همچنان به ایجاد یک اکوسیستم جامع‌تر تایزن ادامه خواهیم داد.»

    شرکت سامسونگ در راستای تلاش برای ترغیب مشارکت بیشتر در توسعه پلتفرم تایزن، از سیاست‌هایی سخن گفت که به همراه شرکای این شرکت و برنامه‌نویسان برای حوزه خدمات ورزش،موسیقی، چک‌آوت سامسونگ، ویس تاچ و البته برنامه‌های امنیتی تلویزیون‌های هوشمند مدل 2017 سامسونگ تدوین شده‌اند.

    ویس تاچ که یکی از توانمندی‌های جدید لمسی در تلویزیون‌ها هوشمند است به کاربر امکان می‌دهد روشی نوین برای استفاده از قابلیت تشخیص صوت داشته باشد. در این حالت کاربر کافی است نام اپلیکیشن موجود روی صفحه تلویزیون را به کنترل از راه‌دور بگوید تا بدون نیاز به هیچ کار دیگری، آیکون آن اپلیکیشن فعال شود..

    شرکت سامسونگ قصد دارد تا پایان سال 2017، مجموعه Tizen.NET  ( http://developer.tizen.org )را به شبکه‌ای عمومی برای برنامه‌نویسان تایزن تبدیل کند. در حال حاضر برنامه نویسان به نسخه پیش‌نمایش SDK تایزن تلویزیون‌های هوشمند در این سایت دسترسی دارند که به آنها امکان می‌دهد تا اپلیکیشن‌های قدرتمندتری را تولید کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر