کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران تاریخ

عصر کالا- مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهمن ماه سال‌جاری،در مازندران خبر داد.

کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران تاریخ
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از بلاغ،  در گفت‌وگو با مازند اصناف از کشف بیش از 2 میلیارد ریال کالای قاچاق در بهمن‌ماه سال‌جاری در مازندران خبر داد.

    وی افزود: بازرسی از 990 مورد واحدهای خرده، عمده و شرکت‌های پخش در بهمن‌ماه سال‌جاری، منجر به شناسایی 108 واحد متخلف در حوزه فروش‌وعرضه کالای قاچاق در استان شد.

    مدیر نظارت‌ و بازرسی سازمان صنعت، معدن‌وتجارت مازندران تصریح کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده 2 میلیارد و 17 میلیون و 101 هزار ریال است.

    اصغرزاده خاطرنشان کرد: سیگار، لوازم آرایشی‌ و بهداشتی، موادغذایی‌ و خواربار، انواع آدامس، انواع نوشیدنی، برنج و لوازم‌خانگی در صدر بیشترین کالاهای قاچاق در استان قرار دارند.

    وی با اشاره به طرح در حال اجرای نظارت بر آرد‌ و نان از سوی سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت اظهار کرد: تعداد یک‌هزار و 748 مورد بازرسی از واحدهای خبازی مازندران طی این مدت انجام شد که تعداد 156 واحد متخلف شناسایی شد.

    مدیریت نظارت‌ و بازرسی سازمان صنعت، معدن‌ و تجارت مازندران در پایان، ارزش ریالی تخلفات در این بخش را 145 میلیون و 353 هزار ریال عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر