دادستان عمومی و انقلاب اردبیل:

دستگاه قضایی از قاچاق کالا و ارز جلوگیری می کند

عصر کالا- به منظور تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال و تولید دستگاه قضایی استان از قاچاق کالا و ارز جلوگیری می کند .

دستگاه قضایی از قاچاق کالا و ارز جلوگیری می کند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴:۰۰
    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی روز پنجشنبه در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی افزود: برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز هماهنگی های لازم با دادستان شهرستان های استان انجام شده و تلاش می شود منویات رهبری در بحث حمایت از کالای ایرانی تحقق یابد .
    وی اضافه کرد: برای تحقق شعار امسال ضروری است دستگاه های اجرایی ضمن حمایت از برطرف کردن مشکلات واحد های تولیدی ، حمایت از کالای ایرانی را مد نظر قرار دهند تا شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم .
    عتباتی بیان کرد: کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اردبیل، آماده رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی است تا از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری شود.
    وی در باره ممنوع الخروجی بدهکاران بانکی زیر پنج میلیارد ریال افزود: این موضوع در جلسات قبلی مورد بررسی قرار گرفت ه و مقرر شد این محدودیت برداشته شود چرا که اجرای آن موجب پایمال شدن حقوق شهروندی بخش خصوصی است .
    دادستان عمومی و انقلاب اردبیل همچنین از دستگیری 86 نفر متخلف که در تولید کالای ممنوعه در تعطیلات عید نوروز دست داشتند خبرداد.
    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر