رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد

توقیف محموله ۶ میلیاردی کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

عصر کالا- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال در محور لردگان - بروجن خبر داد.

توقیف محموله ۶ میلیاردی کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، محمدرضا محمدی‌مقدم صبح امروز در شهرکرد اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان به سمت استان‌های مرکزی کشور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
    وی افزود: مأموران طی عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان - بروجن به دو دستگاه کامیون کشنده حامل بار مشکوک و آن‌ها را متوقف کردند.

    رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در بازرسی از این خودروها دو محموله لوازم آشپزخانه قاچاق شامل پنکه، آب میوه گیری و قابلمه به ارزش 6 میلیارد ریال کشف و 2 نفر نیز دستگیر شدند.
    محمدی‌مقدم در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری و برای حمایت از اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی برخورد قاطع و قانونی با قاچاقچیان کالا را همواره در دستور کار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر