توقیف لنج حامل کالای قاچاق در پارسیان

عصر کالا- فرماندهی مرزبانی استان از توقیف یک فروند شناور تجاری حامل بیش از ۳۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در بندر پارسیان خبر داد.

توقیف لنج حامل کالای قاچاق در پارسیان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، سرهنگ "علی‌اصغر خرم روی " بیان کرد: مرزبانان شهرستان پارسیان با انجام اقدامات اطلاعاتی و حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و همچنین کنترل شناورهای تجاری مستقر در اسکله به یک فروند رنج باری مشکوک و شناور را جهت بررسی و بازدید دقیق‌تر متوقف کردند.
    سرهنگ "خرم روی " افزود: مرزبانان پس از توقیف شناور در بازرسی دقیق از آن موفق شدند 38 میلیارد و 236 میلیون و 400 هزار ریال انواع کالای قاچاق شامل 74 دستگاه کولر، 54 دستگاه یخچال، 22 هزار و 960 کیلوگرم برنج، 912 تکه ظروف آشپزخانه، 98 هزار و 400 ثوب البسه، 48 هزار بسته آدامس، 87 دستگاه تلویزیون، 77 هزار و 472 عدد عطر، 16 هزار و 121 قلم انواع لوازم‌آرایشی، 5 هزار قطعه لوازم جانبی موبایل، 60 دستگاه آبمیوه گیری و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف و ضبط کنند.
    وی در پایان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، گفت: خریداری کالاهای خارجی از سوی مصرف‌کنندگان با وجود کالاهای با کیفیت داخلی در حقیقت خیانت به اقتصاد داخلی کشور بوده و لازم است خرید کالاهای داخلی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر